مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای سواحل دریای خزر خبر داد و گفت: کاهش دما در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر از بعدازظهر سه‌شنبه ( ۱۸ مهرماه)آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 08 October 2017
به گزارش تابناک : احد وظیفه در مورد آخرین وضعیت جوی کشوراظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز در مناطقی از استان‌های واقع در البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی و غرب سواحل دریای خزر در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب رشد ابر، بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۱۷ مهرماه)، در غالب مناطق کشور، جو پایدار خواهد بود و تا اواسط وقت روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما به ویژه در سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: بعدازظهر روز سه‌شنبه با نفوذ جریان‌های شمالی و گذر موجی از نوارشمالی کشور در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر رشد ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۷مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد  و در روز سه‌شنبه (۱۸ مهرماه)، صاف تا قسمتی ابری، در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.





منبع : پانا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار