مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک :
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبیک گفت: از شروع مرحله دوم طرح رونق اقتصادی ؛ بیش از 100 واحد غیر فعال و نیمه فعال کشاورزی و دامپروری این شهرستان در سامانه ثبت نام شدند.
کد خبر: ۵۰۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 07 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیژن لطفی با اعلام این خبر افزود : از این تعداد واحدهای تولیدی ثبت نام شده در طرح رونق اقتصادی ؛ بر اساس برنامه زمانبندی ارسالی استان، کمیته شهرستان از 40 طرح ثبت نام شده بازدید و صورت جلسه آن جهت تصویب به سازمان جهاد کشاورزی استان  ارسال شده است.

وی اظهار داشت : همچنین پرونده تسهیلات 20 واحدتولیدی  به مبلغ بیش از 70 میلیارد ریال در کمیته استانی مصوب و جهت تکمیل پرونده به شعب بانکها ی مربوطه ارسال شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آبیک با تشریح روند ثبت نام متقاضیان واحدهای تولیدی بخش کشاورزی  گفت : واحد های نیمه تمام، نیمه فعال و غیر فعال متقاضی تسهیلات سرمایه ای و سرمایه در گردش، ابتدا باید در سامانه بهین ثبت نام نمایند.

لطفی اضافه کرد :پس از اعتبار سنجی ؛ متقاضیان ثبت نام شده  توسط سرپرستی بانک ها، کمیته ای متشکل از نمایندگان استانداری، بانک ها و کارشناسان جهاد کشاورزی از طرح های مذکور بازدید و صورت جلسه مربوطه جهت تصمیم گیری نهایی به کمیته استانی ارسال که در نهایت طرح های مصوب به شعب بانکهای مربوطه ارجاع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار