فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی خبر داد که با جعل سند، از سه شهروند کرمانشاهی بیش از 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
کد خبر: ۵۰۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 04 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران گفت: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان به دنبال دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری از يكي از کلانتري هاي سطح شهر كرمانشاه، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکی پرونده، يک  خودروی پژو 206 را از شخصي به هويت معلوم خريداري و بهاي معامله را پرداخت کرده است اما شخص فروشنده به بهانه تعويض پلاک، خودرو را از دسترس وی خارج و به فرد ديگري به فروش رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس اخذ مدارک مورد ادعاي شاکی، با هماهنگي و اخذ مجوز قضائی، خودروی مورد بحث توقيف شد و پس از شناسايي محل اختفای متهم، عوامل پلیس آگاهی طي يك عمليات منسجم با هماهنگي قضائی وی را  دستگير کردند.

سردار امان اللهی تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابي اعتراف کرد، همچنین در ادامه رسيدگي و تحقيقات مجدد به دو فقره فروش زمين مسكوني در يكي از شهرك هاي كرمانشاه از طریق كلاهبرداري و جعل اسناد اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه سه مال باخته علیه متهم شکایت کرده اند، گفت: ارزش ريالي كلاهبرداري صورت گرفته بالغ بر 6 ميليارد و 340 ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم پس از معرفی به مراجع قضائی، با صدور قرار 20 ميليارد ريالی روانه زندان مركزي كرمانشاه شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار