رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان دنا گفت: 94 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان دنا در پنج ماهه نخست سال جاری به قم و مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۵۰۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 04 October 2017
به گزارش تابناک : عبدی دانش آموز، رئیس کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) شهرستان دنا امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد این نهاد در حوزه های مختلف پرداخت و گفت: در پنج ماهه نخست امسال، 44 نوعروس تحت حمایت این نهاد در کلاس های آموزش مهارت های زندگی شرکت کردند.

دانش آموز اظهار کرد: آموزش احکام و مسائل شرعی، بهداشت فردی، زندگی اجتماعی و زناشویی توسط اساتید، کارشناسان بهداشت و متخصصین رشته های مربوطه از جمله موارد عنوان شده در این کلاس ها بود.

وی با بیان اینکه 94 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در پنج ماهه نخست امسال به مشهد مقدس و قم مشرف شدند، ادامه داد: برای اعزام این تعداد، مبلغ 322 میلیون ریال هزینه ‌شده ‌است.

این مسئول با اشاره به طرح شوق زیارت کمیته امداد برای اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی از خیرین و مردم نیکوکار دعوت کرد تا کمیته امداد را در اجرای این طرح خداپسندانه یاری ‌کنند.

وی از برگزاری همایش یک روزه امر به معروف و نهی از منکر برای 110 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دنا در دو روستای درب کلات و موشمی سفلی خبر داد و اعتبار هزینه شده در برگزاری این همایش را 10 میلیون ریال دانست.

دانش آموز برگزاری دوره یک روزه آموزش کمک های امداد و نجات برای 239 مددجوی روستاهای درب کلات، سی سخت و توت نده، پرداخت بیمه های اجتماعی برای 113 مددجو، تعمیر چهار مسکن مددجویی، و توزیع سبد کالا در بین 345 کودک زیر پنج سال را از اقدامات انجام شده در مدت یاد شده عنوان کرد.





منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار