رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز اعلام کرد که در آینده نزدیک مرکز تعویض پلاک خودرو در شهرستان فردیس راه اندازی می شود.
کد خبر: ۵۰۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 03 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ سیدهمایون شریفی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان فردیس افزود: مردم این شهرستان از این پس می توانند با مراجعه به این مرکز کار تعویض پلاک خودرو خود را انجام دهند و تمامی موارد تعویض پلاک در شهرستان فردیس انجام خواهد شد و نیازی به مراجعه مرکز استان البرز و تهران نیست. 
وی اظهار داشت: ترافیک امروزه با لایه های زندگی انسان عجین شده است و نمی توانیم موضوعی را در نظر بگیریم که ترافیک با آن موضوع مرتبط نباشد .
وی افزود: کشورهایی که در مسایل مختلف پیشرفت کردند کشورهایی هستند که در ترافیک ابتدا پیشرفت کردند و موفقیت هایی را در ترافیک بدست آوردند.
شریفی گفت: باید برای رفع معضل ترافیک و در تسهیل و رفت و آمد حمل و نقل عمومی شرایط بهینه ای را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه شهرستان فردیس فاقد زیر ساخت های لازم ترافیکی است ، اظهار داشت: از نظر ترافیکی حرفی برای گفتن ندارد و ابعاد معابر شهرستان فردیس به 40 سال گذشته بر می گردد.
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: طی 6 ماه گذشته کاهش تصادفات فوتی 31 درصد وتصادفات جرحی 27 درصد در استان کاهش داشتیم و در مجموع تصادفات 7 درصد کاهش داشت.
وی ادامه داد: افزایش حدود 12 درصدی در برخورد با تخلفات رانندگی ،افزایش حدود 20 درصد برخورد با تخلفات حادثه ساز، افزایش 70 درصد توقیف خودرو و موتور سیکلت 12 درصد وضعیت خوبی در شش ماه در استان البرز حاکم است.
در پایان از زحمات سرگرد غلامعلی همایی تشکر و قدردانی و سرهنگ پیمان کرمی به عنوان رئیس پلیس راهور جدید شهرستان فردیس معرفی شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار