کد خبر: ۵۰۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 03 October 2017
تابناک / فرمانده نیروی انتظامی گیلان از کاهش ۱۱ درصدی سرقت در استان خبر داد و گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی جهت خدمتگزاری به مردم در قالب برنامه مدون و منسجم است تا ارتباط و تعامل ها جدی تر برنامه ریزی شود.

 سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی گیلان امروز‌ (۱۱ مهر) در نشست با اصحاب رسانه استان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با قدردانی از تعامل مردم در برگزاری سوگواری دهه اول محرم اظهار کرد: در سوگواری های دهه اول محرم شاهد تعامل و همکاری مردم با نیروهای پلیس در روان سازی ترافیک و رعایت شئونات و حفظ حرمت این ماه بودیم که جای تشکر دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته فرصت مغتنمی جهت خدمتگزاری به مردم در قالب برنامه ایی مدون و منسجم  است تا ارتباط و تعامل ها جدی تر برنامه ریزی شود.

 

اسحاقی، «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» را شعار هفته ناجا اعلام کرد و افزود: حماسه حسینی و فضائل ماه محرم از محورهای اصلی نیروی انتظامی در جهت خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم است.

 

وی با اشاره به ضرورت ارائه تصویری از پلیس مقتدر و مهربان تصریح کرد: خدمتگزاری و تلاش بیشتر برای افزایش احساس امنیت و اقتدار و شدت عمل و مواجه با گروه مجرمین است.

 

رئیس پلیس گیلان افزایش سرمایه اجتماعی در میان شهروندان و توسعه سطح مشارکت مردمی در تولید امنیت را از اهداف بزرگداشت هفته نیروی انتظامی دانست و اذعان کرد: تعمیق سطح تعامل و جلب مشارکت، معرفی اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس به جامعه، افزایش احساس امنیت شهروندان و معرفی قابلیت ها و توانمندی های پلیس از مهمترین اهداف برگزاری هفته ناجاست.

 

وی با بیان اینکه هفته ناجا از جمعه (۱۴ مهر) آغاز و پلیس حاکمیت ارزش های اسلامی، ولایتمداری و جامعه ایمانی عنوان نخستین روز این هفته است افزود: برپایی چادرهای سلامت در مصلاهای نماز جمعه، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی بین کارکنان و خانواده های پلیس و دیدار با خانواده شهدا نخستین برنامه های هفته ناجا در گیلان است.

 

اسحاقی از برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک خبر داد و گفت: از همیاران پلیس استان تجلیل می شود ضمن اینکه دانش آموزان از یگان های پلیس چون ۱۱۰ بازدید خواهند کرد.

 

وی با اشاره به حضور رئیس پلیس شهرستان، فرماندهان کلانتری و روسای پاسگاه ها در مساجد و مدارس استان جهت آگاهسازی اظهار کرد: همایش راهوران محله، امنیت و اصناف در پنجمین روز از هفته ناجا برگزار می شود.

 

فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری نمایشگاه فضای مجازی در مدارس خبر داد و گفت: تقدیر از خانواده‌های موفق قرآنی، غبارروبی مزار شهدا، نشست هم اندیشی با سمن ها، نشست فرماندهای پاسگاه ها و کلانتری ها با شورای معتمدین پلیس از دیگر برنامه هیا این ایام است.

 

وی با اشاره به عملکرد و اقدامات اجرایی پلیس از ابتدای سال اذعان کرد: در ارزیابی انجام شده کشوری طی شهریورماه، پلیس گیلان  در اکثر شاخص های هدفگذاری شده، در سطح عالی کشوری ارزیابی شد و این فرصت خوبی جهت خدمت بیشتر به مردم است و وظیفه ما را سنگین تر می‌کند.

 

اسحاقی از افزایش ۴۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در ۶ ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در کشف انواع سلاح غیر مجاز شاهد افزایش ۳۴ درصدی کشفیات بودیم.

 

وی با اشاره به حوزه پیشگیری از وقوع انواع سرقت در ۱۱ عنوان تاکیدکرد: در ۹ عنوان شاهد کاهش وقوع بودیم و در مجموع ۱۱ درصد کاهش سرقت داشتیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار