تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با استاندار ،اولویت پلیس استان را مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت عنوان کرد و افزود : امنیت خط قرمز نیروی انتظامی و یکی از مهمترین سرفصل های مهم در زندگی همه افراد جامعه است.
کد خبر: ۵۰۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 28 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به منظور بررسي و رفع مشکلات و کاستي هاي احتمالي و همچنين ارتقاء ضريب امنيتي ، جلسه تعاملي مسئولان انتظامي کهگیلویه و بویراحمد با استاندار در سالن جلسات استانداری تشکیل شد. 

در اين جلسه ، مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، گزارشي از عملکرد پليس استان از ابتدای سال جاری تا کنون را ارائه و برنامه هاي آتي فرماندهي انتظامي این استان را در ارتقاء امنيت اجتماعي تشريح کرد. 
 
انصاری تصریح کرد : امروزه مساله امنيت ، نياز اوليه مردم است که نيروي انتظامي با اتکاء به خداوند و در سايه فرماندهي كل قوا و ولي امر مسلمين توانسته است خواسته مردم را برآورده نمايد.  

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اين که پاسداري از ارزش هاي دين و نظام اسلامي از وظايف خطير همه مسئولان است ، افزود : در خدمت رساني ، مهمترين چيز آن است كه بدانيم در پايان مسئوليت خود در برابر منظر مردم چه كرديم .  

فرمانده انتظامي کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئوليت پليس در نظام جمهوري اسلامي مهم است و در صورتي که نيت دلسوزانه و خير همراه آن باشد، اجر و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است. 

این مقام ارشد انتظامي استان در ادامه سخنان خود، پيشگيري از وقوع جرم را از اولويت‌هاي نيروي انتظامي دانست و افزود: پيشگيري از وقوع جرم ، جز با همکاري و همراهي مردم محقق نمي‌شود. 

انصاری ، مهمترين اولويت پليس استان کهگیلویه وبویراحمد را مبارزه جدي با مخلان نظم و امنيت در جامعه عنوان کرد و در ادامه افزود : با اجراي اين طرح ها شاهد افزايش رضايتمندي مردم از اقدامات پليس در جامعه مي باشيم. 

فرمانده انتظامي کهگيلويه و بويراحمد گفت : فلسفه وجودي ناجا خدمت صادقانه ، بهنگام و بي منت به مردم است .  

انصاری ضمن اشاره به مولفه هاي پيشگيري اجتماعي تاکيد کرد: در پيشگيري اجتماعي کليه افراد جامعه بايد همکاري و تعامل داشته باشند که اين نوع پيشگيري بهتر و نتيجه مطلوبي را به همراه دارد که طرح امنيت محله محور نيز در اين اساس طرح ريزي شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار