در قالب کنسرت برگزار میشود؛
تابناک: مدیر هنرسرای خورشید گفت: کنسرت رسیتال(تک نوازی) پیانو توسط پدرام غفاری ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ و کنسرت گروه موسیقی بهار به سرپرستی سعید مزدک یکم اسفندماه در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ 15 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد مصطفایی اظهار کرد: هنرسرای خورشید عمده فعالیت‌های خود را در قالب اجرای کنسرت‌های تخصصی موسیقی و تئاتر کودک و نوجوان برگزار می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های این هنرسرا در روزهای آینده افزود: اجرای کنسرت رسیتال (تک نوازی) پیانو توسط پدرام غفاری ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۹ در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود این اجرا با انتخاب قطعاتی از موسیقی کلاسیک و متعلق به دوره‌های باروک، کلاسیک و رمانتیک است.

مدیر هنرسرای خورشید ادامه داد: در این کنسرت قطعاتی از دومنیکو اسکارلاتی، بتهوون، شوپن و شوبرت اجرا می‌شود که از جمله معروف‌ترین این قطعات قطعه سونات مهتاب اثر بی بدیل بتهوون است.

وی اضافه کرد: همچنین کنسرت گروه موسیقی بهار به سرپرستی سعید مزدک یکم اسفندماه ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

مصطفایی در خصوص جزئیات کنسرت گروه بهار تصریح کرد: در این کنسرت که به اجرای موسیقی سنتی پرداخته می‌شود، حسن منصوری نوازنده نی، سعید مزدک سرپرست و نوازنده تار و سجاد منصوری نوازنده تنبک هستند.

وی در خصوص سایر رسالت‌های هنرسرای خورشید گفت: تئاتر کودک و نوجوان از دیگر مقوله‌هایی است که هنرسرای خورشید به آن می‌پردازد و تشکیل گروه تئاتر کودک و نوجوان اقدامی است که در این راستا انجام شده است.

مدیر هنرسرای خورشید ادامه داد: تئاتر باید از سنین کم با کودک همراه شود، تا تأثیر آن در بزرگسالی نمایان شود، به همین جهت متن تئاتر باید به نوعی نگارش شود که آموزش در آن نهفته باشد.

وی گفت: در سال جاری همایش‌های فصلی در این مرکز برگزار شد که تلاش کردیم تئاترهایی با موضوعات خاص مانند ترافیک، سلامت و فرهنگ شهروندی و در جهت سایر اهداف سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار