رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان البرز گفت:مسئولان هیات های مذهبی به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیکی درایام ماه محرم، ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 24 September 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ همایون شریفی روز یکشنبه افزود: برای پیشگیری از راهبندان، هیات های عزاداری باید بخشی از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند. 
وی اضافه کرد: هماهنگی مسیرحرکت دسته های عزاداری با ماموران راهنمایی و رانندگی و اعمال تسهیلات ترافیکی در محل ، کاهش مشکلات عبور و مرور در معابر اصلی و فرعی را به همراه دارد. 
شریفی گفت: عزاداران برای شرکت در مراسم های عزاداری حتی الامکان از خودروهای عمومی استفاده کنند و سازمان اتوبوسرانی برای انتقال مسافران ظرفیت خودروهای خود را به صورت 100 درصد افزایش داده است. 
وی خاطرنشان کرد: خودداری از ایجاد ایستگاه های صلواتی توسط هیات های مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش بسزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد. 
شریفی افزود : با توجه به حرکت هیات های مذهبی در معابر، رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه توجه و تمرکز کافی به رانندگی داشته و مراقب عابران در سطح سواره رو بویژه هنگام شب باشند. 
وی، همچنین از شهروندان خواست درصورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریتهای پلیس (110) تماس بگیرند. 






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار