مجموعه شش جلدی «نرمش و تندرستی» در برگیرنده سطوح مختلف توصیه‌های کاربردی ورزشی، برای نخستین‌بار توسط انتشارات آستان قدس رضوی به بازار نشر کشور عرضه شد.
کد خبر: ۴۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 18 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، بسیاری از بیماری‌هایی که انسان امروز را رنجور کرده است، با اصلاح شیوۀ زندگی به آسانی قابل پیشگیری و حتی درمان است.

بر همین اساس به‌نشر نسبت به چاپ و تولید مجموعه کتاب شش جلدی «نرمش و تندرستی» که در برگیرندۀ توصیه‌هایی عملی و کاربردی برای افراد در سنین مختلف و نیز ورزشکاران حرفه‌ای است، اقدام کرد.

جلد نخست و دوم این مجموعه با عنوان «نرمش‌های اصلاحی» به ترتیب مباحثی در ارتباط با ناهنجاری‌های پشت (پشت گرد، پشت کج و پشت گود) و ناهنجاری‌های پا (پا ضربدری، پرانتزی و ناهنجاری‌های پا) را به مخاطب ارائه می‌کند.

جلد سوم این مجموعه شش جلدی با عنوان «نرمش‌های عمومی» ویژه افراد بالای 40 سال و بزرگسالان زیر 40 سال و جلدی چهارم آن با نام «نرمش‌های تخصصی» ویژه تمرینات کششی با توپ‌های مدیسن بال و بدنسازی و توپ و کش بدنسازی نگاشته شده است.

جلد چهارم و پنجم مجموعه «نرمش و تندرستی» نیز به ترتیب شامل «نرمش‌های تخصصی» ویژه تمرینات ورزشی دو نفره به صورت ایستاده و نشسته قدرتی و همچنین «نرمش‌های اصلاحی» ویژه حرکت درمانی در آب هیدروتراپی و بدنسازی و بازتوانی در آب برای ورزشکاران است.

علاقمندان به تهیه مجموعه کتاب «نرمش و تندرستی» و همچنین مشاهده و تهیه سایر کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار