مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز راه‌اندازی مدارس پسرانه صدرا را یکی از دغدغه‌های تبلیغات اسلامی استان اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۶۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 19 September 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در آستانه سال جدید تحصیلی راه‌اندازی مدارس پسرانه صدرا را یکی از دغدغه‌های تبلیغات اسلامی استان برشمرد و گفت: هم‌اکنون دو مدرسه دخترانه صدرا در شهرستان‌های کرج و نظرآباد مشغول به فعالیت هستند.

وی با تأکید بر اینکه بهره‌گیری این مدارس از اساتید توانمند سبب استقبال خانواده‌های البرزی شده است، گفت: درصدد هستیم که با همکاری اداره کل آموزش و پروش استان مدارس پسرانه صدرا را راه‌اندازی کنیم.

حجت‌الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه مدارس صدرا از دو بال علم و معنویت برخوردار هستند، گفت: دانش‌آموزانی که در این مدارس مشغول به ادامه تحصیل می‌شوند در آینده می‌توانند مسئول خوبی برای کشور باشند زیرا تقید به دین اسلام نیروهای دلسوز و انقلابی را پرورش می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز بابیان اینکه برخی از مسئولان متأسفانه از مقوله فرهنگ غافل‌اند درحالی‌که توجه به این امر می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه چه ازلحاظ اقتصادی و فرهنگی باشد، گفت: اگر فرهنگ ناب محمدی (ص) به معنای واقعی در جامعه اسلامی نهادینه شود، شاهد پرورش افرادی باشخصیت‌های بالای معنوی و علمی در سطح کشور خواهیم بود و همین افراد، در آینده مسئولان دلسوز و انقلابی نظام اسلامی ما خواهند بود.

حجت‌الاسلام مسعودی در ادامه گفت: دشمن با بهره‌گیری از ابزار نوین و شبکه‌های ماهواره‌ای درصدد است تا ارزش‌های اخلاقی را کم‌رنگ و فساد و بی بندباری را در کشور رواج دهد و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نیست به همین منظور حمایت مسئولان از توسعه و تجهیز مدارس صدرا می‌تواند زمینه پرورش نیروی‌های انقلابی و مؤمن را در کشور فراهم کند.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار