برابر گزارش سازمان دامپزشکی استان عرضه گوشت چرخ کرده به صورت از قبل آماده شده بر خلاف ضوابط و مقررات بهداشتی بوده و ممنوع می باشد. لذا کلیه قصابی ها می بایستی در حضور مشتری اقدام به چرخ نمودن گوشت مورد تقاضای مصرف کننده و عرضه آن نمایند.
کد خبر: ۴۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۵ 18 June 2015
اسماعیل عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان از تشدید نظارت بر قصابی ها و فروشندگان مواد پروتئینی از چند روز مانده به ماه مبارک رمضان خبرداده و اعلام نمود برابر گزارش سازمان دامپزشکی استان عرضه گوشت چرخ کرده به صورت از قبل آماده شده بر خلاف ضوابط و مقررات بهداشتی بوده و ممنوع می باشد. لذا کلیه قصابی ها می بایستی در حضور مشتری اقدام به چرخ نمودن گوشت مورد تقاضای مصرف کننده و عرضه آن نمایند.

به گزارش خبرنگار ما، وی افزود در همین راستا بازرسان این سازمان طی هفته گذشته و پس از اطلاع رسانی لازم به اتحادیه مربوطه ضمن بازدید از 259 واحد قصابی در سراسر استان و راهنمایی و ارشاد آنها در این زمینه برای 24 واحد متخلف که اصرار به تکرار و ادامه روند سابق داشته اند پرونده تخلفاتی با عنوان عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

وی ادامه داد با توجه به تداوم اجرای طرح مذکور در طول ماه مبارک رمضان از شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده تخلف مذکور سریعا مراتب را از طریق ستاد خبری 124 این سازمان جهت حضور در محل و رسیدگی به موضوع اطلاع رسانی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :