ولی الله نانوا کناری صبح دوشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان در بابلسر با بیان اینکه مجمع نمایندگان در مسائل استان از وحدت رویه برخوردار هستند اظهار داشت: امروز نمایندگان مجلس استان مازندران بیش از گذشته با وحدت رویه در پیگیری مطالبات استان مازندران مصمم هستند.
کد خبر: ۴۹۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 11 September 2017

به گزارش تابناک : وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نمایندگان مازندران در مجلس گفت: تصمیمات جدی و همسویی از سوی نمایندگان در طول این مدت کوتاه گرفته شد.

نانواکناری افزود: با توجه به نگرانی های مردم مازندران از قطعی گاز در ایام سرما و خسارت ناشی از آن با تلاش و همت همه نمایندگان مازندران، عملیات انتقال خط گاز سراسری دامغان به مازندران پایان رسید.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به اقدامات دیگر مجمع نمایندگان مازندران عنوان داشت: موضوع واردات برنج و نگرانی کشاورزان از این روند باعث شد تا مجمع نمایندگان به فوریت در خصوص جلوگیری از واردات برنج اقدام کند و بحث مالیات ارزش افزوده نیز مورد پیگیری جدی قرار گرفت.

وی افزود: در حوزه انتقال آب خزر، مجمع نمایندگان مازندران با حساسیت موضوع وارد عمل شد و خوشبختانه آن نگرانی ها در خصوص انتقال آب خزر با حضور همه نمایندگان برطرف شد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار