معاون امورعمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به وضعیت جغرافیایی استان باید بودجه 5 میلیارد تومانی برای احداث پدبالگرد و حوادث غیرمترقبه در بودجه سازمان مدیریت برنامه ریزی استان لحاظ شود.
کد خبر: ۴۹۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 07 September 2017
به گزارش تابناک : خسرو ارتقایی روز پنجشنبه درنشست شورای ترافیک افزود: با توجه به حجم بالای ترددهای ملی از مسیرهای مواصلاتی استان البرز و کسب رتبه دوم امداد هوایی استان، پیش بینی پد بالگرد به عنوان یکی از امکانات خدمت رسانی هر چه مناسب تر در مواقع بحرانی ضروری است.
وی اضافه کرد: همچنین موضوع سقوط سنگ و سایر حوادث غیرقابل پیش بینی در محورهای پرترددی همچون مسیر جاده کرج - چالوس، تمهیدات لازم را برای مناسب سازی این محورها ضروری می سازد.
ارتقایی گفت: به همین منظور 5 میلیارد تومان در بحث احداث پد بالگرد و حوادث غیرمترقبه در بودجه بندی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید مورد لحاظ قرار گیرد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز نیز در این نشست گفت: با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در استان پیش بینی و انجام شده است.
ابوالفضل فانی افزود: به همین منظور عملیات عمرانی از 20 شهریور لغایت 10 مهرماه سال جاری در سطح راه ها و معابری شهری تعطیل اعلام می شود.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به قرارگیری 70 مدرسه در حاشیه مسیرها، ایمن سازی مسیرهای منتهی به 10 مدرسه توسط اداره کل حمل و نقل جاده ای، در دستور کار قرار گرفته است.
فانی ادامه داد: افزایش تعداد پل های عابرپیاده و مناسب سازی و استانداردسازی مسیرهای ترددی دانش آموزان باید به صورت ویژه از سوی شهرداری ها انجام پذیرد.
مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود به با اشاره به موج دوم سفرهای استانی اظهار داشت: به همین منظور مراکز معاینه فنی و پمپ بنزین ها نیز بصورت 24 ساعته باید فعال باشند و این امر بیشتر باید در جاده کرج -چالوس اجرا شود.
فانی افزود: ضمن اعلام به موقع آخرین وضعیت راه ها، بخشداری آسارا نیز باید اطلاع رسانی مناسبی به اهالی مسیرهای منتهی به آسارا و جاده چالوس را در دستور کار داشته باشد.
وی ضمن تأکید بر اعلام به موقع هشدارهای هواشناسی، گفت: پاکسازی تونل های کندوان و امیرکبیر و اتصال به سیستم تهویه و روشنایی نیز از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار