جانشین فرماندهی انتظامی فارس از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 07 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبر نگاران:سرهنگ علی ذوالقدری جانشین فرماندهی انتظامی فارس در جمع مسئولان هیأت‌های مذهبی و همیاران محرم استان، از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم خبر داد و گفت: پلیس فارس از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نظم و امنیت در ایام محرم استفاده می‌کند.

وی افزود: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد سوء استفاده از نحوه برگزاری مراسم‌های عزاداری مسلمانان هستند و به همین دلیل باید تلاش کنیم تا مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) در شان ائمه و به دور از هر گونه بی نظمی باشد.

سرهنگ ذوالقدری با اشاره به تشکیل ستاد امنیت محرم، ادامه داد: پلیس به منظور برقراری امنیت مناسب برای شهروندان در این ایام قرارگاه نظم و امنیت را راه اندازی می‌کند.

وی بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده گروهی به عنوان یاوران محرم به پلیس معرفی خواهند شد تا با لباس‌های مشخص برای حفظ نظم و امنیت تلاش و با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

سرهنگ ذوالقدری اظهار داشت: برنامه ریزی‌های لازم با تشکیل جلسه‌های متعدد پیرامون برقراری نظم و امنیت عزاداران حسینی انجام شده است و پلیس در این راستا آمادگی کامل دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: در این خصوص گشت‌های خودرویی، موتورسوار و پیاده نیز به منظور تامین امینت کلانشهر شیراز در نظر گرفته شده و پلیس علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های نیرو‌های خود از همیاران محرم و پلیس افتخاری نیز برای برقراری امنیت در معابر استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت ما در دهه اول محرم تأمین امنیت مردم و منازل سطح شهر است، گفت: در این ایام که مردم تا پاسی از شب در خیابان‌ها هستند، نیروی انتظامی با استفاده از مأمورین محسوس و نامحسوس همه نقاط را زیر نظر دارد.

سرهنگ ذوالقدری افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که حرکت و تجمع عزاداران برای ساکنان و مردم ایجاد مزاحمت نکند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به فعالیت ویژه پلیس راهور در این ایام، تصریح کرد: استفاده از کتل، علم و طبل‌های بزرگ که باعث ایجاد ترافیک و صدا‌های بلند می‌شود، ممنوع است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار