سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش طلایه داران محراب در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 17 June 2015
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری همایش طلایه داران محراب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر ؛ حجت‌ الاسلام علی کاروند اظهار داشت: هدف از برپایی همایش طلایه داران محراب ساماندهی روحانیان مقیم و اعزامی از شهر مقدس قم، سازمان اوقاف و مبلغان شاخص به منظور تبیین احکام نورانی اسلام ویژه ماه رمضان در مساجد، هیئات مذهبی، حسینیه ها، ادارات، کارخانجات و محافل مذهبی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان افزود: همایش طلایه داران محراب با حضور مبلغان مقیم، اعزامی و ائمه جماعات مساجد شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه تویسرکان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روحانیان سخنگوی مکتب دین مبین اسلام هستند، بیان داشت: همچنین روحانیان کلامشان را در زمزم ولایت طراوت می بخشند.

حجت الاسلام کاروند اضافه کرد: برای ایاب و ذهاب روحانیان اعزامی ماه رمضان با امام جمعه و فرماندار شهرستان و نیز دهیاران، شورای اسلامی روستاها، معتمدان و هیئت امنای مساجد و میزبانان مبلغان هماهنگی لازم انجام شده است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان در ادامه با اشاره به برپایی محافل تلاوت قرآن در شهرستان تویسرکان، گفت: همزمان با ماه رمضان در بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی طرح تلاوت قرآن کریم به شکل گروهی و جمعی برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در ماه رمضان که به نام بهار قرآن مشهور و لقب گرفته با برگزاری محافل و مجالس قرآنی سعی داریم همه افراد جامعه از آثار قرآن کریم و کلام نورانی الهی استفاده کنند.

حجت الاسلام کاروند اظهار داشت: برپا شدن سفره‌های فضیلت و رحمت الهی همراه با تلاوت قرآن به نور جامعه کمک کرده و سبب می‌شود تا با یک استحکام رابطه شاهد حرکت وحدت‌آفرین افراد جامعه باشیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان افزود: در سایه قرآن و ندای آسمانی این کلام الهی بیش از هر زمان دیگر جامعه به سمت تهذیب و سعادت حرکت می‌کند و به یقین سلامت جامعه نیز تضمین شده و تک‌ تک افراد به سمت تعالی واقعی روحی و روانی حرکت می‌کنند.

وی قرآن کریم را مددرسان انسان‌های آگاه و بیدار در نشر نور و برکت واقعی توصیف کرد و ادامه داد: دست زدن به این کلام گوهربار و کتاب سعادت‌آفرین سبب می‌شود تا گناهان انسان شسته شده و جای آلودگی‌ها را ایمان و تقوای الهی بگیرد.

حجت الاسلام کاروند از برگزاری برنامه ختم دسته جمعی قرآن در ایام ماه رمضان توسط مساجد و هیئات مذهبی شهرستان خبر داد و اجرای طرح تلاوت نور و جلسات تفسیر آیات قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: در این برنامه سعی داریم همه افراد جامعه را مشارکت دهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار