رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: امسال در هفته جهاد کشاورزی ۱۲ پروژه کشاورزی در شهرستان همدان با بیش از ۳۲ میلیون ریال سرمایه گذاری افتتاح شد.
کد خبر: ۴۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 17 June 2015
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان گفت: امسال در هفته جهاد کشاورزی ۱۲ پروژه کشاورزی در شهرستان همدان با بیش از ۳۲ میلیون ریال سرمایه گذاری افتتاح شد.

به گزارش مهر، جواد رشیدی با بیان اینکه سال گذشته در هفته دولت ۱۳ پروژه به بهره برداری رسید، اظهار داشت: همچنین سال گذشته در دهه فجر ۹ پروژه کشاورزی به بهره برداری رسید.

وی ابراز داشت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۲ پروژه کشاورزی با بیش از ۳۲ میلیون ریال افتتاح شد.

رشیدی به عملکرد یک سال گذشته جهاد کشاورزی شهرستان همدان اشاره کرد و ادامه داد: پنج و هفت دهم میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و دامی تخصیص و توزیع شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان از توزیع شش هزار و ۶۰۰ میلیون لیتر گازوئیل برای واحد های تولیدی، کشاورزی و دامی خبر داد و بیان کرد: نظارت بر کاشت، داشت و برداشت ۶۲۵ هکتار محصول سیب زمینی نیز انجام شده است.

رشیدی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۳۵۰ اصله نهال یارانه دار در شهرستان همدان توزیع شده است، عنوان کرد: مبارزه با علف های هرز گندم در ۱۰ هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با سن غلات در ۳۲ هکتار از اراضی زراعی شهرستان همدان انجام شده است، بیان کرد: بهره برداری و تولید محصولات گلخانه ای در ۲۷ هکتار از گلخانه های شهرستان نیز صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه ۸۰۰ پرونده مروبط به طرح های احداث خانه باغی، مرمت و بازسازی دیوار باغات وجود داشت که از این طرح ها بازدید به عمل آمده است، اظهار داشت: ۱۵ هزار و ۱۷۹ تن کود شیمیایی در شهرستان همدان توزیع شده است.

جواد رشیدی با بیان اینکه ۷۱۸ تن بذر اصلاح شده گندم و جو در شهرستان همدان استفاده شده است، بیان کرد: طرح های آبیاری تحت فشار به مساحت هزار و ۵۰ هکتار با اعتبار ۷۸ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

وی با بیان اینکه چهار رشته قنات با هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار بازسازی شده است، ادامه داد: طرح همزمان سازی فحلی ۵۰۰ راس دام سبک نیز در شهرستان همدان اجرا شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان همدان با بیان اینکه طرح بهبود مدیریت مرغداری های گوشتی به تعداد ۲۰ واحد در شهرستان همدان اجرا شده است، ادامه داد: ۱۱۰ مورد پرونده برای واگذاری انشعاب برق در شهرستان همدان تشکیل شده است.

رشیدی با بیان اینکه ۷۷۵ فقره شناسایی، ابلاغ و اخطاریه برای کاربری های غیر مجاز در شهرستان همدان انجام شده است، بیان کرد: چهار هزار و ۱۵۰ نفر از بهره برداران با موضوعات متنوع زراعی، باغی و دامی آموزش داده شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار