تابناک: مهران رضاپور، بازیکن سابق تیم شهرداری ساوه ظهر امروز با عقد قراردادی ۳ ساله به تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پیوست
کد خبر: ۴۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 16 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، مهران رضاپور بازیکن سابق تیم شهرداری ساوه با حضور در دفتر باشگاه گیتی‌پسند به این باشگاه اصفهانی پیوست.

بر اساس توافق انجام شده بین طرفین، این قرارداد به مدت 3 فصل منعقد شده و این بازیکن با عقد قرارداد به تیم فوتسال این باشگاه پیوست.

در شرایطی که تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان برای آغاز دوباره لیگ برتر از چند روز دیگر آغاز می‌شود، خوراکچی صبح امروز به عنوان سرمربی این تیم اصفهانی انتخاب شد.

در هفته‌های گذشته شایعات بسیاری درباره سرمربی این تیم اصفهانی مطرح بود و در نهایت خوراکچی به عنوان سرمربی این باشگاه انتخاب شد.

تمرینات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان از هفته آینده در سالن پیروزی اصفهان برای لیگ آینده از سر گرفته می‌شود.

بر‌اساس قرارداد صورت گرفته از این به بعد تمرینات و بازی‌های تیم فوتسال گیتی پسند از سالن شهدای مخابرات به سالن پیروزی اصفهان منتقل می‌شود.

احمد اسماعیل‌پور به صورت قرضی در اختیار باشگاه شن‌زن چین قرار گرفته و علی عابدی هم که به صورت قرضی به تیم مقاومت البرز رفته بود به تیم بازگشته، وضعیت سپهر محمدی هنوز مشخص نبوده، درخواست ژاپنی‌ها برای به کار‌گیری محمدی رد شده و باشگاه در حال بررسی درخواست باشگاه الریان قطر است.

ژاپنی‌ها سپهر محمدی را برای یک سال کامل می‌خواستند که مسئولان باشگاه به خاطر نیاز گیتی پسند به این دروازه‌بان درخواست ژاپنی‌ها را رد کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :