رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه جم آمادگی میزبانی از اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف را دارد گفت: مجموعه ورزشی توحید شهر جم مکان مناسبی برای برپایی کمپ‌های تیم ملی است.
کد خبر: ۴۸۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 26 August 2017
محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار در جم با تبریک پیروزی‌‌های تیم پارس جنوبی‌ جم در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: حضور تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رقابت‌های باشگاه‌های لیگ برتر، شور و شوق زیادی در سطح استان بوشهر و شهرستان جم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تیم پارس جنوبی‌جم دو میزبانی مسابقات لیگ برتر بوده است افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم در دو بازی اخیر مسابقات لیگ برتر میزبان خوبی برای تیم‌ها بوده است و هواداران نیز استقبال قابل توجهی از این تیم کرده‌اند.

 رئیس هیئت فوتبال جم زیرساخت‌های ورزشی در جم را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با صعود تیم پارس جنوبی‌جم به باشگاه‌های لیگ برتر توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی بیشتر شد و اکنون جم از وضعیت مطلوبی در عرصه ورزش فوتبال دارد.

اسدی با بیان اینکه جم آمادگی میزبانی اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف دارد گفت: مجموعه ورزشی توحید شهر جم مکان مناسبی برای برپایی کمپ‌های تیم ملی است.

وی وضعیت خاص و متفاوت جغرافیایی و آب و هوایی جم در جنوب کشور و زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد و خاطرنشان کرد: شهرستان جم دارای سه زمین چمن طبیعی است و دو زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در آینده نزدیک در این شهرستان احداث می‌شود.

 رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه مجموعه ورزشی توحید شهر جم مکان مناسبی برای برپایی کمپ‌های تیم ملی است تصریح کرد:  مجموعه ورزشی توحید جم از 2 زمین چمن طبیعی، استخر، سالن بندسازی و دیگر امکانات  ورزشی برخوردار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار