مهندس صفرعلی جمال لیوانی با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح وکلنگ زنی 78 پروژه های گازرسانی استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 26 August 2017
مهندس صفرعلی جمال لیوانی با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح وکلنگ زنی  78  پروژه های گازرسانی  استان  خبر داد. 
 
وي افزود: شرکت گاز استان گلستان طبق سنوات گذشته ،تعدادی از پروژه های قابل افتتاح خود را درهفته دولت مورد بهره برداری قرار می دهد که در این ایام  تعداد 78 پروژه گازرسانی را دربخشهاي مختلف در برنامه افتتاحیه و کلنگ زنی دارد که انشاء ا... با حضور مسئولین استان و شهرستان انجام می شود.
 
 مهندس جمال لیوانی تصریح کرد: از مجموع  پروژه قابل افتتاح وکلنگ زنی تعداد 69 پروژه به بهره برداری خواهد رسید وعملیات اجرایی  9 پروژه روستایی نیز آغاز می شود.
  
ایشان همچنین گفت: از 69 پروژه گازرسانی تعداد 18پروژه گاز رسانی به روستاها بوده ، 51 پروژه نیز صنعتی می باشد 
 
وی ادامه داد: در مجموع پروژه های قابل افتتاح  و کلنگ زنی افزون بر 323 ميليارد و 100میلیون ريال هزينه در بر دارد ضمن اینکه در همین راستا تعداد 17 هزار نفر از هم استانیهای عزیز نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهندشد.
 
 مهندس جمال لیوانی افزود:در این هفته تعداد 9 پروژه روستایی در شهرستانهای علی آباد ، رامیان و گنبد شروع می شود که معادل 151 میلیارد ریال  هزینه برآورد شده است.   
 
ایشان با تشریح عملکرد گازگلستان تاکنون افزود: در حال حاضر تمامی 29 شهر استان  گازرسانی شده که می توان گفت تاکنون 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند.
 
وی افزود: تاکنون گاز تعداد 816 روستا مورد بهره برداری قرار گرفته که با احتساب 18 روستایی که در هفته دولت افتتاح می شود شمار روستاهای بهره مند از گاز به 834  روستا خواهد رسید. 

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر بالغ بر 8443 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا شده و حدود 275 هزار 561 عدد انشعاب نصب و حدود 525 هزار و 847 مشترک نیز جذب این شرکت شده اند، ضمن اینکه در راستای توسعه بخشهای صنعتی و حمل و نقل نیز تاکنون تعداد 554 واحد صنعتی عمده و همچنین 64 جایگاه CNG گازرسانی شده است.

 مدیرعامل گاز گلستان در ادامه با تاکید مدیریت در مصرف گاز و رعایت نکات ایمنی  درخواست داشت تا مشترکین گرامی پرداخت به موقع و الکترونیکی گاز بهاء را مورد توجه قرار دهند. 
 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار