مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان البرز از برگزاری اردوهای سه روزه راهیان نور خبرداد و گفت: اعزام کاروان‌ها از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و با هر کراوان ۱۶۷ نفر به مناطق عملیاتی می‌روند.
کد خبر: ۴۷۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 14 August 2017
به گزارش تابناک : احسان جعفری، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، از برگزاری اردوهای سه روزه راهیان نور خبرداد و گفت: اعزام کاروان‌ها از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و با هر کراوان ۱۶۷ نفر به مناطق عملیاتی می‌روند.
 وی با بیان اینکه اعزام این کاروان‌ها از تمام نواحی بسیج استان البرز خواهد بود، افزود: آخرین کاروانی که از این اردوها اعزام خواهد شد در تاریخ ۶ شهریور ماه خواهد بود و در این بازه زمانی دو هزار نفر از این مناطق بازدید خواهند کرد. 
 این مسئول با اعلام  اینکه ساعت اعزام از نواحی بسیج ساعت  ۸ صبح خواهد بود، تصریح کرد : زائران در روز اول از مناطق باشگاه افسران، یادمان تپه الله اکبر و در شامگاه روز اول در رزمایش سپاه بیت المقدس سنندج حضور پیدا می‌کنند و در روز دوم از یادمان پاوه و یادمان مرصاد بازدید می‌کنند.
جعفری در پایان گفت: این کاروان‌ها در روز سوم از طاق بستان و در همدان از باغ موزه دفاع مقدس بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر روز سوم به سمت کرج حرکت می‌کنند.




منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار