مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز از راه اندازی اتوبوس‌کتاب رسان برای مناطق محروم استان در این برنامه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 14 August 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام شمس ا... فلاح با اشاره به شرکت 14 هزار نفر از مردم استان البرز، گفت: برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به صورت سالانه در داخل و خارج از کشور به مناسبت دهه کرامت (از یکم تا یازدهم ذالقعده) برگزار می‌شود که امسال به یاری خدای متعال نزدیک به 14 هزار نفر از مردم استان البرز در این برنامه شرکت کردند که از رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته برخوردار بودیم که نشان از گسترش و علاقه مردم برای حضور در این جشنواره بزرگ دارد.

وی با بیان اینکه انجمن کتابخانه‌های البرز به صورت مستمر با حضور استاندار البرز برپا می‌شود، افزود: با بذل محبت و پیگیری‌که استاندار محترم در حوزه کتاب و کتابخوانی دارند تاکنون 90 درصد مصوبات این انجمن به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است و محور مدیریت کتابخانه‌های عمومی در استان به ریاست استاندار محترم هدایت می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز خاطر نشان کرد: البرز به یک کتابخانه مرکزی نیاز دارد که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، این اهتمام در مسئولان البرز وجود دارد و امید است بزودی این امر محقق شود و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد راه اندازی اتوبوس‌های کتاب به مناطق محروم استان البرز هستیم تا همه بتوانند از فضلیت هم نشینی با کتاب بهره ببرند.





منبع : جام جم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار