در پی وقوع سیل رخ داد؛
سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به وقوع سیل در برخی از شهرستان‌های شمالی این استان گفت: وقوع سیل موجب آسیب شبکه 90 میلی متری گازرسانی به 126 مشترک در شهرستان کلات شده و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته طی ساعات پایانی امروز شاهد رفع این مشکل باشیم.
کد خبر: ۴۷۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸ 13 August 2017
آسیب شبکه 90 میلی متری گازرسانی در شهرستان کلات

به گزارش تابناک رضوی،سید احمد علوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سیل در مسیر رودخانه ورودی کلات، خط 90 میلیمتری شبکه گاز رسانی به 126 مشترک گاز طبیعی این شهرستان دچار شکستگی شد.
وی با بیان این مطلب که حجم زیاد آب و وجود سنگ‌های بزرگ امکان بررسی دقیق و ترمیم محل آسیب دیده را با مشکل مواجه کرده است گفت: هم اکنون نیروهای تعمیراتی اداره گاز کلات به استعداد کلیه امکانات فنی درحال آماده سازی شرایط به جهت ترمیم خط آسیب دیده هستند. به امید خدا و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز طی ساعت پایانی امروز شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.
به گفته علوی؛ از ساعات اولیه وقوع سیل عظیم در برخی از نقاط استان تیم های امدادی ادارات گاز در مناطق سیل زده حاضر و عملیات ایمن سازی را آغاز کرده اند.
رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: آسیب شبکه 90 میلی متری شهرستان کلات صرفا موجب قطع گاز 126 مشترک ساکن در مرکز این شهر  شده و در حال حاضر گاز کلیه مشترکان مناطق سیل زده استان وصل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار