معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت به مدت ۸ روز در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی غفوری‌مقدم در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، نمایشگاه طرح ضیافت از 26 خرداد تا 2 تیر به مدت 8 روز و از ساعت 17 تا 23 در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: از طرف سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد اکثر بازارهای روز شهرداری مشهد در این ایام با ما همکاری دارند و اصناف هم همکاری و برنامه ریزی مناسبی داشتند تا به لطف الهی شاهد بهترین خدمت رسانی و کمترین مشکل در نمایشگاه طرح ضیافت باشیم.

معاون بازرگانی و توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: مواد غذایی، لبنی، اقلام پروتئینی، برنج، روغن، خرما و دیگر ملزومات مورد نیاز مردم در ایام ماه مبارک رمضان در نمایشگاه طرح ضیافت عرضه می‌شود.

غفوری‌مقدم تصریح کرد: کلیه محصولاتی که در نمایشگاه طرح ضیافت عرضه می‌شود با تخفیف 15 تا 25 درصدی زیر قیمت بازار در اختیار مردم روزه دار قرار می‌گیرد.

وی گفت: بازرسی از واحدهای صنفی در این ایام به صورت ویژه انجام می شود و با واحدهای متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار