منطقه ویژه اقتصادی جهرم، گام مهمی در جهت جذب سرمایه گذار و صنعتی شدن این شهرستان است.
کد خبر: ۴۷۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱ 07 August 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب و افت سفره‌های آب زیرزمینی در جهرم مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده که همین موضوع تغییر امرار معاش این منطقه از کشاورزی به صنعتی را ضرورت بخشیده است.
رضایی گفت: بحران آب در سال های اخیر در استان فارس به گونه‌ای است که استحصال آب در این منطقه از عمق ۴۰۰ تا ۵۰۰ متری زمین انجام می‌شود.
وی با بیان این که مهمترین راهکار مبارزه با بحران آب صنعتی شدن است ، افزود: با ساخت منطقه ویژه اقتصادی جهرم گام مهمی در پیشبرد این شهرستان به سمت صنعتی شدن برداشته می شود به طوری که واگذاری اراضی این منطقه به هر تولید کننده و سرمایه گذار بخش خصوصی می‌تواند زمینه اشتغال حداقل صد نفر را فراهم کند.
رضایی گفت: ساخت منطقه ویژه اقتصادی جهرم از سال 95 در زمینی به مساحت ۳۴۰ هکتار آغاز شده و تا پایان امسال به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می شود .
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی جهرم بعد از مناطق ویژه اقتصادی گرمسار و کرج سومین منطقه ویژه اقتصادی کشور است که با هدف جذب سرمایه گذاران و استفاده از بخش خصوصی در جهت اشتغال زایی و صنعتی شدن ساخته می شود .
رضایی گفت: با معافیت مالیاتی سرمایه گذاران و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به صنعت گران و تولید کنندگان می‌توان زمینه اشتغال مناسبی را در این منطقه ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار