رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش شهدای ترور و همچنین اولین سالگرد رحلت آیت الله میبدی در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،عباس سروری ، از برگزاری همایش پاسداشت شهید بهاء الدین عراقی و شهدای ترور در کرمانشاه خبر داد. 

وی افزود: شهید بهاء الدین عراقی(ره) از چهره‌های مذهبی و بزرگان کشور بوده و هستند، لذا باید در شناساندن این شان به نسل جوان به عنوان یکی از الگوهای برتر تلاش کنیم. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال با همکاری ادارات و دستگاه‌های اداری قصد داریم همایشی را برای پاسداشت مقام این شهید بزرگوار و شهدای ترور در کرمانشاه برگزار کنیم. 

 وی زمان برگزاری این همایش را روز پنجشنبه ۱۹ مرداد  از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد بروجردی کرمانشاه اعلام کرد و گفت: سخنران این جلسه حجت الاسلام ابوترابی فرد است.
 
سروری افزود: همچنین یک شب قبل از برگزاری همایش مراسم شب شعر و خاطره ای به این منظور در مسجد اعتمادی برگزار خواهد شد. 

وی همچنین از برگزاری مراسم سالگرد آیت الله میبدی خبر داد و گفت: اولین سالگرد رحلت فقیه عالم آیت الله سید محتبی حسینی میبدی پنجشنبه ۱۹ مرداد در کرمانشاه برگزار خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:  این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ پنج شنبه ۱۹ مرداد در مسجد مرحوم آیت الله میبدی واقع در خیابان جوانشیر با حضور آحاد مختلف مردم و هیئات سینه زنی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار