مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: ایجاد دو کتابخانه سیار برای خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار از اقدامات مهم در اوایل سال جاری است که خوشبختانه مورد استقبال عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۴۷۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 05 August 2017
به گزارش تابناک : شمس‌الله فلاح، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز با اشاره به افزایش سرانه مطالعه البرزی‌ها نسبت به سال گذشته گفت: البرز هشتمین استان از نظر میزان مطالعه در کشور است که امسال شاهد استقبال خوب مردم از کتابخانه‌ها نسبت به سال گذشته بوده‌ایم.
وی افزود: ۶۷ کتابخانه در سطح استان وجود دارد که ۱۰ درصد این کتابخانه‌ها دارای امکانات خوبی از جمله اینترنت هستند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز گفت: در سطح استان ۱۰۰ هزار نفر در کتابخانه‌ها عضو هستند که نشان از استقبال خوب مردم از کتابخوانی دارد.
فلاح از افتتاح دو کتابخانه در مناطق کم‌برخوردار استان خبر داد و گفت: به زودی دو کتابخانه در مناطق کردان و چهارباغ افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: ایجاد دو کتابخانه سیار در استان البرز برای خدمت رسانی به روستاها و مناطق محروم از اقدامات مهم ما در سال جاری است که خوشبختانه با عضویت تعداد زیادی از مردم مورد استقبال قرار گرفت.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز در ادامه به بحث کتابخانه شهرک بعثت پرداخت و گفت: در سال جاری بودجه ای برای کتابخانه شهرک بعث در نظر گرفته شده است.
وی در پایان به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان پرداخت و گفت: در سال گذشته قریب به ۱۰۰ هزار جلد کتاب برای کتابخانه‌های استان وقف شده تا ارزش کتاب‌خوانی فرهنگ ما نهادینه شود.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار