فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: یک باند خلافکار و توزیع کننده مواد مخدر در ایلام شناسایی و منهدم شد.
کد خبر: ۴۷۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 05 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حمید فتاحی در تشریح این خبر بیان کرد: درپی دریافت گزارشات موثق مبنی بر تشکیل یک باند خلافکار وتوزیع کننده مواد مخدر در یکی از محلات ایلام مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:مأموران اطلاعات وتجسس کلانتری۱۲ با همکاری خوب مردم و اشراف اطلاعاتی توانستند مخفیگاه این باند خلافکار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر وروانه زندان کنند.

وی تصریح کرد : در این مأموریت تعداد سه نفر خلافکار وتوزیع کننده مواد مخدر ومقادیر قابل توجهی موادمخدر صنعتی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، یک دستگاه گنجیاب، تعداد۱۲ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، و....از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد: این سه نفر شامل دو مرد ویک زن جوان اهل یکی از استانهای همجوار با تشکیل یک باند سه نفره در امر انواع خلافکاری از جمله توزیع موادمخدر-اغفال دانشجویان دختر وگرفتار کردن آنها در دام اعتیاد، حفاری غیر مجاز و ربودن میراث فرهنگی ، خرید وفروش سلاح ، فساد و... فعالیت داشتند.

سرهنگ فتاحی در پایان از همکاری خوب مردم تشکر کرده وگفت: هر شهروند در قبال سلامت جامعه مسئول است وشایسته است به محض مشاهده اینگونه جرائم ویا کسب اطلاع در این موارد، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ویا با مراجعه حضوری به پلیس گزارش نماید تا از گسترش آلودگی وآسیب های اجتماعی به سرعت جلوگیری به عمل آید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار