مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نظام جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۴۷۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 03 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام مسعود رجب‌نژاد عصر امروز در جلسه راه‌اندازی نظام جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در اردبیل اظهار داشت: نظام جدید حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند به مباحث معرفتی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: دانشجویان مؤمن انقلابی برای آشنایی با مباحث معرفتی و تربیتی مبتنی بر آموزه‌های اسلام می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند شوند که این یک قدم بسیار موفق برای آنان خواهد بود و امیدواریم با راه‌اندازی این نظام جدید بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان اردبیل بیان کرد: نظام جدید حوزه بر پایه سه سطح آموزشی در قالب دوره‌های یک ساله برنامه‌ریزی شده  و کلاس‌ها نیز تنها روزهای پنجشنبه  برگزار می‌شود و با توجه به این که نظام جدید حوزه شامل سه سطح مقدمه، متوسطه و عالی است معرفت جویانی که بتوانند این دوره‌های آموزشی را با موفقیت به پایان برسانند گواهینامه  پایان دوره به آنان اهداء می‌شود.

رجب‌نژاد از نظام اندیشه اسلامی و نظام اندیشه معارض به عنوان سرفصل‌های سطح یک نام برد و تصریح کرد: معرفت‌جویانی که بتوانند این دور آموزشی را با موفقیت یه پایان برسانند می‌توانند در سطوح بعدی نیز شرکت کنند و این نظام در قالب سیر الهیات اجتماعی شامل مباحث توحید تا تمدن اسلامی است و نظام اندیشه معارض نیز شامل غرب‌شناسی است که در قالب رسالت الهی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: انتظار داریم کسانی که میل به ثبت نام دارند هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به آنان شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر و دستیابی به اهداف مورد نظر خود در این زمینه باشیم.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار