به مناسبت سالگرد ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، صبح روز پنجشنبه همایش پیاده روی خانوادگی مجموعه سپاه و لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 03 August 2017
به گزارش تابناک : نماینده ولی فقیه در لشکر 10 سیدالشهدا (ع) در حاشیه مراسم پیاده روی خانوادگی پایوران و نیروهای لشکر 10 سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: دین مبین اسلام علاوه بر سفارش موکد بر پرورش بعد معنوی انسان ها، بر آمادگی جسمانی مسلمانان و مومنین سفارش زیادی کرده است.
حجت الاسلام یدالله معصوم خانی افزود: در ایام مختلف سال به منظور فرهنگ سازی در زمینه ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد ساعاتی متنوع برای خانواده‌ها برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنیم.
وی با اشاره به جمله 'عقل سالم در بدن سالم است'، اظهار داشت: در برنامه ریزی های انجام شده، برنامه هایی با موضوع خانواده ها و پایوران داشتیم که در آن یک راهپیمایی خانوادگی را برای این این افراد پیش بینی کردیم که در طی مسیر ایستگاه های صلواتی و برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این برنامه در سال جاری برای اولین بار انجام شده، گفت: امروز در کل استان 4 برنامه پیاده روی خانوادگی مجموعه سپاه و لشکر عملیاتی در نظر گرفته شده که به منظور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ورزش و آمادگی جسمانی بنا بر تاکید دین مبین اسلام در بین خانواده های نیروهای مسلح انجام شده است.
وی برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی و همایش های بصیرتی را از دیگر برنامه های فرهنگی برای مجموعه خانواده سپاه استان برشمرد و افزود: در چند روز آینده نیز یک همایش بزرگ خانوادگی در اردوگاه شهید رجایی واقع در منطقه محمدشهر برگزاری می شود که در آن کارگاه های مختلف آموزشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و بصیرت افزایی انجام می شود.
در همایش پیاده روی خانواده لشکر 10 سیدالشهدا (ع) که از مقابل مجتمع مسکونی شهید سبحانی واقع در بلوار خوارزمی کرج تا محل منطقه لشکر عملیاتی انجام شد، برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی برگزار شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار