‌معاون صنایع دستی میراث فرهنگی البرز از برگزاری چهارمین دوره انتخاب برگزیدگان صنایع دستی برای اهداء نشان ملی مرغوبیت‌کالا خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 31 July 2017
به گزارش تابناک : سعید امینی اظهارکرد:  فراخوان عمومی برای جمع آوری‌آثار شرکت‌کنندگان در چهارمین دوره اهداء این نشان در مرحله انتخابی استانی از هفته‌ گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد : تا امروز حدود 44 هنرمند در رشته‌های مختلف صنایع دستی‌ آثار خود را برای شرکت در مرحله انتخابی البرز به دبیرخانه‌که در معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی استان مستقراست، ارسال‌ کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از میان آثار دریافت شده، طبق جدول‌کشوری سهمیه البرز 30 اثر است که در این مورد پس از استان‌های تهران‌، اصفهان و کردستان در مقام چهارم‌ کشور قرار گرفته‌ایم‌.

این مسئول گفت: تمامی 30 اثری که سهیمه استان است، در صورت دریافت امتیازات نهایی می‌توانند نشان ملی مرغوبیت کالا دریافت‌کنند.. 

معاون صنایع دستی البرز با اشاره به اینکه تا کنون  67 اثر از هنرمندان استان موفق به‌کسب نشان ملی مرغوبیت کالا شده‌اند، افزود: در دوره‌های‌ گذشته هر هنرمند تا 10 اثر می‌توانست برای دریافت نشان ملی معرفی‌ کند که این تعداد در این دوره به حد اکثر سه ‌اثر محدود شده است.

امینی توضیح داد: البته در صورت بالا بودن تقاضا این تعداد می‌تواند کاهش نیز داشته باشد تا آثار دیگر هنرمندان نیز فرصت شرکت در داوری دریافت نشان ملی مرغوبیت کالا را داشته باشند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار