کد خبر: ۴۶۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷ 30 July 2017
حميد درخشان در لحظات آخر هدايت نفت تهران بحران‌زده را برعهده گرفت و در اولين بازي ليگ دست به كار بزرگي زد و توانست مقابل سپيدرود رشت سه امتياز را بگيرد. قطعا انتظارات از درخشان زياد است اما خودش مدعي شد كه تمام تلاش آنها حفظ نفت تهران در ليگ برتر است چرا كه تيمش مشكلات زيادي دارد و بايد تمام تمركزشان روي نگه داشتن تيم باشد.


سپيدرود را در بازي اول برديد. بازي چطور بود؟
سپيدرود تيم خوبي بود و بازيكنان خوب و باتجربه‌اي دارد كه در ليگ بازي كرده بودند. بازي براي ما خيلي سخت بود و بازي بسيار مشكلي را پشت‌سر گذاشتيم. در نيمه اول خوب نبوديم اما در نيمه دوم چيزهايي كه به بچه‌ها گفتم را خوب انجام دادند و بهتر كار كرديم. مهم اين بود كه بچه‌هاي ما با ناآمادگي كامل تمام تلاش خودشان را كردند و نتيجه گرفتند و اين براي ما خيلي مهم بود. تلاش بچه‌ها واقعا ستودني بود و از آنها قدرداني مي‌كنم.


فكر مي‌كرديد تيمي كه آن همه مشكل داشت چنين شروع خوبي در ليگ داشته باشد؟
نه، با مشكلاتي كه داشتيم انتظار نمي‌رفت بتوانيم شروع خوبي داشته باشيم اما تلاش خوب بچه‌ها باعث شد كه در اولين بازي سپيدرود را ببريم و سه امتياز را بگيريم.


بازي بعدي شما مقابل فولاد در اهواز است. چه تصوري از اين بازي داريد؟
بازي سختي است چون هوا نامناسب است و هواي اهواز مناسب بازي نيست. فولاد هم تيم خوبي است و كادرفني ارزشمندي دارد و بازيكنان خوبي دارند و اميدوارم بازي قابل قبولي انجام دهيم و دست پر از اهواز به تهران برگرديم.


با قبول هدايت نفت تهران چالش بزرگي را تجربه مي‌كنيد. اين ريسكي كه كرديد چه سرانجامي خواهد داشت؟
زندگي ريسك است. شما اگر ريسك نكنيد نمي‌توانيد موفق باشيد. آدم براي رسيدن به موفقيت بايد ريسك كند چون مي‌گويند  موفقيت پشت ريسك است. من ريسك كردم و اميدوارم خدا كمك كند و موفق باشيم.


مديريت باشگاه حمايت لازم را از شما و تيم‌تان دارد؟
هنوز كاري نكرده‌ايم و داريم مشكلات خودمان را مرتفع مي‌كنيم. اول بايد بدانيم چه بازيكناني را مي‌توانيم در اختيار داشته باشيم و بعد در مورد مسايل ديگر صحبت كنيم.


با نفت تهران در ليگ هفدهم چه اهدافي داريد؟
فعلا امسال بايد تلاش كنيم تا در ليگ بمانيم. تيمي كه دقيقه آخر بسته شده را بايد در ليگ نگه داريم. بايد با انجام بازي‌هاي خوب در ليگ برتر بمانيم.


با شرايطي كه داريد در آسيا مي‌توانيد موفق شويد؟
شرايط ما شرايط خوبي نيست و براي آسيا شرايط ما بايد خيلي عوض شود.بايد بازيكن بگيريم و تيم را تقويت كنيم چون بحث آسيا كاملا متفاوت است.


بازيكنان باتجربه‌اي مثل بنگر و نصرتي چقدر مي‌توانند به شما كمك كنند؟
خيلي مي‌توانند كمك كنندچون تجربه خوبي دارند و اگر از نظر بدني هم آماده باشند مي‌توانند خيلي‌خيلي به تيم كمك كنند و مي‌توانند جزو بهترين‌هاي تيم‌مان باشند.


خيلي‌ها معتقد بودند كه نبايد جاي علي كريمي به نفت تهران مي‌رفتيد. در اين رابطه چه صحبتي داريد؟
نمي‌دانم چرا دنبال اين حاشيه‌ها هستيم. مگر در فوتبال جابه‌جايي نيست. هميشه در فوتبال جابه‌جايي هست. ايشان تشريف بردند و ما جاي او آمديم. ايشان براي من قابل احترام است و دوستش دارم و اگر افتخار بدهد و به عنوان دستيار كنار من باشد خيلي خوشحال مي‌شوم.


چرا بازيكناني كه علي كريمي براي نفت تهران گرفته بود را نخواستيد؟
هركسي يك سليقه‌اي دارد و هر كسي يك ديد و نگاه خاص خودش را دارد. همه آنها بازيكنان خوب و باكيفيتي بودند اما در تفكرات تاكتيكي من جايي نداشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار