کد خبر: ۴۶۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 30 July 2017
محمود جهان خواننده بندری کشورمان صبح یکشنبه در بیمارستان نفت شهرک بعثت بندرماهشهر دار فانی را وداع گفت.

محمد قنواتی رئیس روابط عمومی بیمارستان شهرک بعثت بندرماهشهر در گفت و گو با ایرنا با تایید خبر درگذشت محمود جهان خواننده مطرح کشوری گفت: وی صبح امروز درحالی به بیمارستان نفت ماهشهر منتقل شد که علائم حیات در وی مشاهده نمی شد و متاسفانه با وجود تلاش تیم پزشکی بیمارستان، درگذشت.

وی افزود: به گفته همراهان محمود جهان به دلیل احساس درد شدید در قفسه سینه به بیمارستان منتقل شد که در مسیر انتقال به بیمارستان علائم حیات خود را از دست داده بود.
وی اضافه کرد: دلیل دقیق مرگ در دست بررسی است اما با توجه به شواهد موجود احتمال درگذشت وی بر اثر عارضه قلبی زیاد است.

گفتنی است این خواننده مطرح کشورمان به مناسبت دهه کرامت برای اجرای کنسرت به مدت 3 شب به منظور زنده نگه داشتن موسیقی محلی که با فرهنگ و رسوم مردم خوزستان ارتباط عمیقی دارد، راهی بندرماهشهر شده بود. 

محمود جهان(پولادی) در سال 1330 در آبادان و در محله احمدآباد به دنیا آمد. وی کارمند بازنشسته شرکت نفت است. تک پسر او امید جهان مانند پدر اهل موسیقی است. پدر جهان که اهل تنگستان بوشهر بود شروه خوانی می کرد و از جمله چهره های شناخته شده این شهر بود. وی در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای ترانه ' یا ا... یا خدا' در برابر بنیانگذار انقلاب اسلامی نماد بزرگی و همدلی و اتحاد مردان تنگستانی را به نمایش گذاشت.از سال 1366 تا امروز 32 کاست از محمود جهان در بازار ارائه شده و محبوب ترین آثار او عبارت از هله دان، یاد کارون، پریای دریا و ای واله هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار