در وزن منهاي 84 كيلوگرم
دارنده مدال برنز كاراته نوجوانان جهان به عنوان نماينده قم موفق به كسب مقام سوم و نشان برنز پيكارهاي كاراته انتخابی تیم ملی امید زیر 21 سال ایران شد.
کد خبر: ۴۶۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 30 July 2017
به گزارش تابناک قم، کاراته‌کایی که 6 سال قبل توانست از پیکارهای کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان برای استان قم مدال برنز دنیا را به ارمغان بیاورد، در پیکارهای انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های جهانی 2017 بر سکوی سوم جای گرفت.

در آخرین روز برگزاری مسابقات کاراته آزاد انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه در نجف‌آباد اصفهان، کاراته‌کاهای کشورمان در بخش کومیته اوزان مختلف به میدان رفتند و نتیجه تلاش نماینده قم در وزن منهای 84 کیلوگرم این رقابت‌ها کسب مدال برنز بود.

در بین کاراته‌کاهای اعزامی قم به رده سنی امید این رقابت‌ها، علی نجفی که همراه با دیگر نماینده‌های کاراته قم به این دوره از پیکارهای انتخابی تیم ملی اعزام شده بود، کاراته‌کایی که سال گذشته در پیکارهای انتخابی مسابقات آسیایی 2016 مدال نقره گرفته بود اما در انتخابی رقابت‌های جهانی 2017 مدالی به رنگ برنز کسب کرد.

نکته جالب توجه این است که علی نجفی به همراه همشهری خود حمیدرضا نجاتی به عنوان شاگردان سرمربی اسبق تیم ملی یعنی غلامرضا دباغیان، در وزن منهای 84 کیلوگرم پیکارهای کاراته آزاد انتخابی تیم‌های ملی رده‌های سنی پایه در نجف‌آباد برای کسب سهمیه تیم ملی امید کشورمان مبارزه کرد اما پائین‌تر از نجاتی که نایب‌قهرمان این وزن شد، نجفی در جایگاه سوم ایستاد.

در وزن منهای 84 کیلوگرم مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید زیر 21 سال ایران که 22 کاراته‌کا حضور داشتند، در نهایت محمدرضا گیلان‌پور از هیأت‌ کاراته گیلان بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد، حمیدرضا نجاتی از قم در مکان دوم جای گرفت و به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد، ضمن اینکه علی نجفی از قم به همراه ابراهیم گل‌چین از مازندران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مدال برنز در حالی به نماینده کاراته قم اختصاص یافت که نجفی در سال 1390 عضو تیم ملی کاراته نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور مالزی بود و در وزن منهای 63 کیلوگرم به مدال ارزشمند برنز این پیکارها دست یافته بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار