مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی گفت:در پانزدهمین همایش علمی و پژوهش سیمای امام رضا (ع) در فر هنگ وادب عامه که به مناسبت دهه ی کرامت بیش از ۳۵۰ مرکز دولتی و غیر دولتی در این گستره فعالیت داشتند که نزدیک به هشت سال، این همایش بصورت بین المللی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 30 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزار ی تابناک از کرمانشاه، روز یکشنبه جعفر رحیمی در آئین پایانی همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا(ع) در فرهنگ و ادب عامه با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در محل تالار وحدت ( دانشگاه فرهنگ و هنر) اظهارداشت: ۴۰ مقاله پژوهشی به دبیر خانه همایش علمی و پژوهش سیمای امام رضا (ع) در فر هنگ وادب عامه ارسال شده است،  که یازده مقاله  در همایش امسال برگزیده  است.

وی به سه ویژگی بارز امام رضا( ع) اشاره کرد و گفت: از ویژگی امام رضا ( ع) عالم آل محمد را می توان نام برد که دو‌ویژگی دیگر حول آن شکل می گیرد، که پاسخ به شبهات در دوران زندگی خویش که این ویژگی نیازمند به داشتن علم در این زمینه است که پاسخ به شبهات از موفقیت های دوران زندگی امام رضا ( ع) است،  و مسئله ی دیگر سلسله الذهب به مسایل سیاسی، اجتماعی و تاریخی پاسخگو است.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه آغاز دهه ی کرامت با میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) آغاز و با میلاد حضرت امام رضا (ع ) پایان می یابد  که  من پیگیر همایش  علمی و پژوهشی در تهران و سنندج بودم که عنوان همایش امسال در کرمانشاه همایش علمی و پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در فرهنگ و ادب عامه است که ۴۰ مقاله به دبیر خانه ارسال شده و ۱۱ مقاله برتر برگزیده شده اند.

این مسئول در ادامه گفت: همایش امسال در استان کرمانشاه با عنوان علمی، فنی و تخصصی کار دنبال شد  که در این زمینه کار  خوبی  انجام شده است  و از مسیر اتاق فکر و اندیشه ورزی گذشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار