سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از كم شدن فاصله استان هاي گلستان - خراسان شمالي با آغاز احداث و آسفالت محور قازانقايه - خراسان شمالي در شهرستان مراوه تپه خبر داد.
کد خبر: ۴۶۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 27 July 2017
سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان از كم شدن فاصله استان هاي گلستان - خراسان شمالي با آغاز احداث و  آسفالت  محور قازانقايه - خراسان شمالي در شهرستان مراوه تپه خبر داد.

مهندس حسين محبوبي در حاشيه بازديد از عمليات اجرايي محور راه روستايي قازانقايه - خراسان شمالي با حضور محفوظي معاون وزير را ه و شهرسازي ، كوسه غراوي نمايند مردم شريف مراوتپه ،كلاله ، كاليكش و مينودشت  در مجلس شوراي اسلامي ، تاجي فرماندار مراوه تپه و تني چند از مسئولين محلي و اهالي روستاها برگرديد افزود: طول اين  پروژه 16 كيلومتر است كه 3 كيلومتر از روستاي گوك دره تا پست دره در سالهاي گذشته آسفالت و 13 كيلومتر باقي مانده آن احداث و آسفالت خواهد شد .

سرپرست اداره كل راه و شهرسازي ادامه داد: اين پروژه داراي موافقنامه هاي استاني و ملي از سال 1393  است،  عمليات اجرايي سالجاري آن شامل ترانشه برداري ، تعريض ، اصلاح شيب ، زير سازي و احداث ديوار و ابنيه فني و در نهايت بيس و آسفالت مي باشد .

اين مقام مسئول : پروژه فوق را بسيار پر اهميت  توصيف نمود و هدف از اجراي اين پروژه را كوتاه شدن مسير مراوه تپه به خراسان شمالي ، رونق بخش اقتصادي و فرهنگي منطقه و عبور ايمن تردد كنندگان از راهها را عنوان نمود.

محبوبي ادامه داد: در سالجاري مبلغ 10 ميليارد ريال از محل اعتبارات ملي به پروژه فوق اختصاص يافته است و اظهار اميدواري كرد با تخصيص اعتبارات لازم ، اين پروژه تا 6 ماه اول سال آينده به بهره برداري برسد.

شهرستان مراوه تپه در شرق استان گلستان واقع و با استان خراسان شمالي هم مرز است .اين شهرستان داراي 480 كيلومتر راه روستايي است كه 250 كياومتر آن آسفالت ومابقي راه شوسه و خاكي مي باشد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار