بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر
تابناک: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، کیومرث زینعلی به‌عنوان سرپرست شهرداری شهرضا منصوب شد.
کد خبر: ۴۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 12 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، به دنبال ارائه استعفای محمد هویدا شهردار سابق شهرضا به شورای اسلامی شهر و موافقت اکثریت اعضای شورا با این استعفا، طرح انتصاب سرپرست برای شهرداری در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

بر همین اساس پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع مسئول، در جلسه روز گذشته نسبت به انتصاب کیومرث زینعلی به سمت سرپرستی شهرداری شهرضا اقدام شد.

گفتنی است، وی به مدت چهار سال سابقه معاونت شهرداری شهرضا را در کارنامه دارد و تا انجام فرآیند بررسی و اعمال صلاحیت گزینه‌های مناسب برای سمت شهرداری شهرضا عهده‌دار این مسئولیت است.

به گزارش فارس، به لحاظ موافقت نهایی اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر با استعفای محمد هویدا از سمت شهردار شهرضا و لزوم انتصاب شهردار جدید از مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام بررسی‌های لازم و اعمال معیارهای مناسب مبتنی بر رعایت اصل شایسته‌سالاری در خصوص انتصاب شهردار جدید شهرضا اقدام کنند.

بدون شک به لحاظ فرصت دوساله شورای اسلامی شهر شهرضا در دوره چهارم و وجود چندین طرح بزرگ نیمه‌تمام در نقاط مختلف شهری و از سوی دیگر اهمیت تدوین سیاست‌های جدید برمبنای توسعه متوازن شهری باید در این راستا با دقت و حساسیت لازم تصمیم‌گیری شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار