امام جمعه فردیس:
مسئولان باید تمام سعی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، چرا که هر چه به این مردم انقلابی خدمت شود لیاقت و شایستگی آن را دارند.
کد خبر: ۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶ 13 February 2015
امام جمعه شهرستان فردیس با اشاره به حضور حماسی ملت ایران به ویژه مردم فردیس در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی اقتدار و عزم راسخ خود در حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار را به نمایش گذاردند.
حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: مردم در این راهپیمایی نشان دادند که همچنان به راه امام راحل(ره) و شهدا پایبند هستند و باید قدر این نعمت بزرگی که خداوند به پاس خون شهدا به ما ارزانی داده است را دانست.
وی یادآورشد: به رغم مشکلات فراوان تمامی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن به میدان آمدند و بر سر استکبار جهانی فریاد برآوردند.
خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس تصریح کرد که مردم ولایت مدار و انقلابی بار دیگر در این راهپیمایی حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری و آرمان‌های امام و شهداء اعلام کردند. 
ایمانی گفت: مسئولان باید تمام سعی خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند چرا که هر چه به این مردم انقلابی خدمت شود لیاقت و شایستگی آنرا دارند.
ایمانی در بخش دیگر سخنان خود خواستار ایجاد شورا و شهرداری مستقل برای شهرستان فردیس شد و گفت : باید به شهرستان فردیس که جمعیت آن حدود 600 هزار نفر است، توجه ویژه شود.
وی تاکید کرد : تا زمانی که این مهم تحقق پیدا نکند همچنان مشکلات شهرستان پر جمعیت فردیس پا برجا خواهد بود.
به گزارش ایرنا، امام جمعه فردیس یادآور شد: بخشی از درآمد فردیس در کرج هزینه می‌شود که ظلمی درحق مردم فردیس است.
شهرستان فردیس استان البرز تابستان سال گذشته از کرج منتزع و مستقل شد و منطقه شهری فردیس زیر پوشش خدماتی شهرداری های منطقه سه و 10 کرج است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار