در پی اعلان این خبر در برخی رسانه مبنی بر این که محمد علی نجفی به عنوان شهردار تهران انتخاب شده، برخی اعضای منتخب شورای شهر نسبت به این شایعه واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۴۶۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک : زهرا نژاد بهرام در پی اعلان این خبر گفت: متاسفانه رسانه ها سطحی بین شده اند. اعضای منتخب شورای پنجم هفت نفر را انتخاب کرده اند که اسامی آن ها در رسانه ها اعلام شد. این افراد در این مرحله باید برنامه های خود را ارائه دهند.

این عضو منتخب دوره پنجم شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که دلیل این شایعه پراکنی ها مشخص نیست، بیان کرد: چطور می شود آقای نجفی شهردار تهران شوند وقتی هنوز هیچ کس برنامه ای ارائه نکرده باشد؟ 

وی افزود: به دلیل اینکه آقای نجفی رای بیشتری آورده است به این مفهوم نیست که شورا این فرد را به عنوان شهردار آینده انتخاب می کند. نمی دانم چرا دوستان در این مواقع شروع به شایعه پراکنی می کنند.

این عضو منتخب دوره پنجم شورای شهر در پایان گفت: در هفته ی آینده این افراد که اسامی آنان اعلام شده است، برنامه های خود را ارائه می دهند و از این میان رای گیری صورت می گیرد. که در نهایت دو نفر به مرحله بعد می روند و از میان آن دو نفر، یک نفر به عنوان شهردار تهران در نهایت انتخاب می شود.

لازم به توضیح است آقایان نجفی، مرعشی، شریعتمداری، مهرعلیزاده، افشانی، بیطرف و کولایی اسامی منتخب برای شهرداری تهران هستند.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار