این روزها کشتی‌گیران مشکوک به دوپینگ همدانی در میدان آبرو زورآزمایی می کنند.
کد خبر: ۴۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷ 11 June 2015
در شرایطی از حضور مهران و جمال میرزایی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جلوگیری شده است که به نظر می‌آید این دو کشتی‌گیر مشکوک به دوپینگ هستند.

به گزارش ایسنا ؛ مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود. این در حالی است که خبری در همدان دهان به دهان شد مبنی بر اینکه دو کشتی‌گیر صاحب عنوان همدانی مشکوک به دوپینگ شده‌اند و فدراسیون کشتی از حضور این دو کشتی‌گیر در رقابت‌های انتخابی تیم ملی جلوگیری کرده است.

"جلال صابریون" رئیس هیات کشتی استان همدان در این خصوص به ایسنا گفت: وقتی از جمال میرزایی آزمایش خون گرفتند مشخص شد که تستسترون خون او پایین بوده است. دوپینگ میرزایی قطعی نیست اما پزشکان می‌گویند چرا باید تسترون خون او پایین باشد؟

وی اضافه کرد: افرادی که دوپینگ می‌کنند در یک پروسه زمانی تستسترون خونشان پایین می‌آید و به همین دلیل میرزایی مشکوک به دوپینگ است. میرزایی قطع به یقین در مشهد روی تشک نخواهد رفت.

رئیس هیات کشتی استان همدان درخصوص وضعیت مهران میرزایی هم گفت: مهران میرزایی از دادن آزمایش سر باز زده و به همین دلیل به او نیز مشکوک شده‌اند و این قضیه را دلیل بر این می‌دانند که او دوپینگی است.

صابریون تاکید کرد: گویا 8 کشتی‌گیر تیم بیمه رازی در دو رده آزاد و فرنگی مشکوک به دوپینگ هستند که جمال میرزایی یکی از آنهاست. مشخص نیست چه اتفاقاتی در این باشگاه رخ داده و خود میرزایی هم با اظهار تعجب اعلام کرده که از ماجراهای رخ داده بی خبر است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار