استاندار البرز در آستانه انتخابات تاکید کرد
عالی ترین مقام اجرایی در البرز گفت: ایجاد نشاط سیاسی و برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات از اهم موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد .
کد خبر: ۴۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 10 June 2015
به گزارش تابناک – البرز:  جلسه شورای اداری استان البرز امروز با حضور اکثر مدیران کل و به ریاست استادار برگزار شد.
سید حمید طهایی در نشست شورای مدیران البرز طی سخنانی افزود: استدلال قوی و اعتدال از دیگر ویژگیهای دولت یازدهم بشمار می رود که فضا را برای بیان دیدگاههای تمام گروههای سیاسی و صاحبان اندیشه فراهم کرده است .
وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری ادامه داد: ایجاد نشاط سیاسی و برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات از اهم موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیران قرارگیرد .
استاندارالبرز گفت: باید فضا را به گونه ای فراهم کرد که تما م افرادی که درحلقه انقلاب قرار دارند در سرنوشت خود نقش داشته باشند و خوشبختانه در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری این فضا دراستان البرز بوجود آمده است .
طهایی اضافه کرد: بنابراین متولیان اجرای قانون و مدیران با وحدت درسال همدلی و همزبانی باید حماسه سیاسی سال 94 را رقم بزنند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نداشته باشند .
وی تاکید کرد: مدیران که در لباس مسوولیت خدمتگزار مردم هستند نباید جانبداری گروه خاصی را داشته باشند .
وی از مدیران خواست تا با تبیین سیاست های دولت هرچه بیشتر دولت اعتدال را در رسیدن به اهداف خود یاری دهند .
ماه مبارک رمضان و تامین ارزاق ویژه این ماه از دیگر موضوعاتی بود که در نشست مدیران استان البرز مورد توجه استاندار قرار گرفت و افزود: رصد نرخ کالاهای مایحتاج مردم دراین ماه و مبارزه با گرانفروشی از موضوعات اولویت دار است .
طهایی ادامه داد: نقش سازمان صنعت معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی ، بازرسی  دراین زمینه حائز اهمیت است و از همین امروز باید برنامه های کاری خود را دراین زمینه ارایه دهند .
بحران اب و مصرف بهینه این مایه حیات انسانها از دیگر موضوعات مورد توجه دراین نشست بود که از سوی استاندار البرز مورد تاکید قرار گرفت .
در نشست مدیران استان البرز توجه به معیشت و حقوق کارکنان ، توجه به امرانتخابات و رعایت کامل بی طرفی ، تامین ارزاق مردم مورد بحث  نظر قرار گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار