فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارقان کارگاه های صنعتی و کشف ۱۷ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 18 July 2017
سرهنگ ابراهیم حسن آبادی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران  فرماندهی انتظامی بخش چهاردانگه  هنگام گشت زنی به افرادی که در حال بارگیری اموالی از یک کارگاه و انتقال آن به خودروی حمل بار بود با توجه به زمان و مکان و نحوه رفتار این فرد، به وی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به  او نزدیک شدند.

حسن آبادی افزود: متهمان  با مشاهده ماموران ، با رها کردن اموال و سوار شدن بر خودرو سعی کرد از محل فرار کنند که با سرعت عمل پلیس خودروی توقیف و متهمان دستگیر شدند.
 
 این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از داخل خودرو تعدادی اموال مربوط به کارگاه های صنعتی کشف و در بازجویی های پلیس مشخص شد متهمان  از سارقان حرفه ای مغازه و لوازم خودرو بوده  که پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجوئی های فنی ، به  ۱۷فقره سرقت کارگاه های صنعتی،مغازه و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: در این خصوص متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

حسن آبادی گفت: برای پیشگیری از سرقت خودرو و منزل به شهروندان توصیه می‌کنیم از نصب سیستم دزدگیر توسط افراد متفرقه و ناشناس بر روی اتومبیل خود خودداری کنید، اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنید.
منبع: مهر
برچسب ها: اسلامشهر ، سارقان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار