کد خبر: ۴۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 10 June 2015
مدیرعامل ستاد دیه استان البرز با بیان اینکه طبق برآورد انجام شده بیش از ۳۵۰ مددجو واجدشرایط آزادی در زندان‌های استان البرز وجود دارد، گفت: این تعداد از زندانیان تا پایان سال جاری آزاد می‌شوند.
قاسم باقری با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه در سال گذشته کمک شایانی از طرف خیرین استان برای آزادی زندانیان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سنوات گذشته جشن گلریزان در سطح استان البرز با حضور پررنگ خیرین و مسئولان برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه طبق برآورد انجام شده بیش از 350 مددجو واجدشرایط آزادی در زندان‌های استان البرز وجود دارد، افزود: امید است با اطلاع‌رسانی درست در این بخش بتوان این تعداد از زندانیان را به کانون خانواده بازگرداند.
مدیرعامل ستاد دیه البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد قابل توجهی از مددجویان واجدشرایط آزادی از زندان به همت خیرین آزاد شده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد 350 نفر از زندانیان واجد شراط آزادی تا پایان ساری با اعتبارات ستاد دیه و کمک خیرین آزاد می‌شوند.
مقدسی باب بیان اینکه همه ساله ستاد دیه البرز بیش از تعداد اعلامی اقدام به آزادی زندانیان می‌کند، تصریح کرد: متاسفانه آمار ورودی زندانیان در البرز بالا است.
وی با اشاره به اینکه باید بیش از توجه به امر درمان، مقوله پیشگیری را در دستور کار قرار داد، گفت: عمده مددجویان واجد شرایط آزادی البرز را زندانیان دیه، بدهی مالی، نفقه و مهریه تشکیل می‌دهند.
مدیرعامل ستاد دیه البرز با بیان اینکه باید مردم را نسبت به قوانین حاکم بر جامعه آگاه کرد تا از سر ناآگاهی به این دسته از مشکلات دچار نشوند، اظهار داشت: همواره نجات یک فرد نجات یک خانوده و در نهایت جامعه را به همراه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار