اختصاصی تابناک یزد؛
یکی از خوابگاه های خودگردان مربوط به یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی استان به دلیل عدم پرداخت اجاره بها در آستانه پلمپ است.
کد خبر: ۴۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 10 June 2015
به گزارش تابناک یزد ، مهاجرت به یک شهر دیگر برای تحصیل؛این مهاجرت در بدو امر ممکن است مهاجرت کوچکی به نظر برسد، اما در دل همین کوچکی مشکلات بزرگی نهفته است که هرکدام می‌تواند زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات دیگر و حتی بازگشت زودهنگام فرد به زادگاهش و ترک تحصیل باشد.
خوابگاه های خودگردان دانشگاه های غیر انتفاعی نقطه امیدی برای دانشجویان غیر بومی هستند و این در حالی است که خوابگاه های خودگردان بیشتر به خوابگاه سرگردان شباهت دارند.
پیروی خبری مبنی بر تعطیلی یک خوابگاه خودگردان در فصل امتحانات پایان ترم دانشگاه غیر انتفاعی یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک یزد اظهار کرد: یکی از خوابگاه های خودگردان مربوط به یکی از دانشگاه های غیر انتفاعی استان به دلیل عدم پرداخت اجاره بها به صاحب ساختمان که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد  در آستانه پلمپ است.
این منبع آگاه می گوید: این خوابگاه خودگردان به احتمال قوی از سال آینده بازگشایی نخواهد شد و دانشگاه در صورت تامین خوابگاه مجبور است با شخص دیگری قرارداد ببندد.
وی می گوید: این خوابگاه خودگردان در حالی با حضور پلیس جهت پلمپ مواجه شد که وکیل صاحب ساختمان به شدت در حال پیگیری پرونده است در عین حال با هماهنگی های انجام شده به دانشجویان ساکن در این خوابگاه خودگردان مهلت داده شد تا پایان امتحانات ترم به مدت یک هفته دیگر خوابگاه را کاملا تخلیه کنند.
پیش از این نیز خوابگاه خودگردان دیگری که در اجاره یکی دیگر از دانشگاه های غیر انتفاعی استان بود پلمپ و دانشجویان آن سرگردان بودند.
و این جای تفکر است در استان یزد با آمار خوبی که از خدمات رفاهی برای دانشجویان سخن به میان می آید سابقه خوابگاه های خودگردان و تعطیلی یک در میان آنها به دلیل نپرداختن اجاره بها تا کی ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
منظور از خودگردان چیه؟
مثل حکومت خودگردان فلسطینه؟
هرکی صبح پاشه مدیره !!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
فکر کنم منظور از خودگردان در اینجا دقیقا همون سرگردانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
فکر کنم منظور از خودگردان در اینجا دقیقا همون سرگردانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار