کد خبر: ۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۲ 10 June 2015
فرماندار طالقان گفت: مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان در دستور کار ویژه است.
به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، مصطفی فراهانی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان طالقان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در این شهرستان باید مقابله جدی و اساسی با روند ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و روستاهای این شهرستان باشد.
وی ادامه داد: ساخت و سازهای غیرمجاز مشکلات مردم را دوچندان کرده و ساکنان این منازل در خطر هستند.
فرماندار طالقان با بیان اینکه هیچ‌گونه اغماضی در مقابله با ساخت وساز غیرمجاز پذیرفته نمی‌شود، ‌افزود: در این راستا ارائه هرگونه خدمات به این نوع ساخت و سازها ممنوع است.
فراهانی تصریح کرد: وضعیت ساخت و ساز در این شهرستان به صورت مستمر از سوی مسئولان ذی‌ربط پیگیری می‌شود و لازم است دستگاه‌ها در جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تلاش خود را دوچندان کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان طالقان تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق در ابعاد مختلف بسترها را طوری فراهم کنیم که قانون رعایت شود.
فراهانی تأکید کرد: متخلفان در این زمینه شناسایی شده و برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: دهیاران و شهرداری‌ها باید با سرکشی مداوم برای جلوگیری از روند این گونه ساخت و سازها اقدامات لازم را انجام دهند.
فرماندار طالقان در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار بازنگری در طرح‌های هادی روستایی شد.
وی احیای بافت‌های فرسوده در این شهرستان، پیگیری و تسریع در تنظیم اسناد روستایی و حفظ و حراست از عرصه‌های ملی، ‌طبیعی و ‌اراضی کشاورزی را از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در این شهرستان عنوان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار