تابناک: برداشت های غیرقانونی آب در پروژه های استان بالا دست و پایین دست حتی قبل از بهره برداری از تونل سوم و اجرای پروژه بهشت آباد باعث مرگ تدریجی زاینده رود شده است؛ لذا ما خواستار شفاف سازی در زمینه برداشت های آب غیر ضابطه مند بوده و هستیم.
کد خبر: ۴۵۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 09 July 2017
تابناک اصفهان: حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز یکشنبه (18 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: آقای رئیس جمهور شما در سفر به استان اصفهان به صراحت بیان داشتید نمی گذارید زاینده رود بمیرد؛ اما به شما خبر دهم که برداشت های غیرقانونی آب در پروژه های استان بالا دست و پایین دست حتی قبل از بهره برداری از تونل سوم و اجرای پروژه بهشت آباد باعث مرگ تدریجی زاینده رود شده است؛ لذا ما خواستار شفاف سازی در زمینه برداشت های آب غیر ضابطه مند بوده و هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم،تصریح کرد: آقای حجتی به داد کشاورزانی برسید که تمام محصول و تمام حاصل زحمت صیفی آنها از هندوانه تا خربزه و دیگر محصولات روی زمین مانده و در حال از بین رفتن می باشد.

وی یادآور شد: از وزارت امور خارجه می خواهم به مذاکرات فوری نسبت به رفع موانع صادرات محصولات کشاورزی اقدام عاجل به عمل آورند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: آقای وزیر نیرو 1700 هکتار درختان دشت شاهین شهر در حال خشک شدن است؛ به داد این کشاورزان و این باغداران برسید و به تعهد خود در زمینه تامین آب عمل کنید.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس دهم، ادامه داد: شنیده ها حکایت دارد که دخالت افراد غیرمسئول که سوابق عملکرد آنها در برخورد تند با مردم در دهه اول و دوم انقلاب در استان اصفهان اظهر من الشمس است؛دخالت های پس پرده ای برای انتخابات شهرداران که در وهله اول توهین به شعور اعضای منتخب شوراهای اسلامی است از طرفی از طریق این تریبون به همه آنها هشدار می دهم که بگذارید شوراهای اسلامی شهر به امور خدماتی و مورد نیاز مردم بپردازند و از تحمیل و تهدید و توهین به شوراهای اسلامی بپرهیزید.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکر می دهم همانطور که ما حق وتو را یک کار نامشروع و استفاده غیر عادلانه در سطح دنیا  می دانیم؛در مجلس شورای اسلامی هم از حق وتو استفاده نکنیم و سوالی که راجع به اتباع خارجی و اتباع غیر مجاز یک سال است در نوبت سوال از وزیر کشور است را اجازه دهید مطرح شود؛ امید است توجه لازم به این موضوعات داشته باشید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار