یکی از خیرین شعبه "ایتام و سادات" موسسه آبشار عاطفه‌ها در استان کرمانشاه از برگزاری جشن تولد برای 100 کودک و نوجوان یتیم تحت حمایت این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 08 July 2017
به گزارش خبرگزار ی تابناک به نقل از ایسنا،طاهره غضنفریان ، با بیان اینکه 150 خانواده ایتام تحت پوشش موسسه آبشار عاطفه ها شعبه "ایتام و سادات" هستند، گفت: این تعداد خانوار جمعیت 450 نفری را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی مواقع کودکان یتیم تحت پوشش در قالب دل نوشته آرزوهای خود را می‌نویسند، گفت: یکی از آرزوهایی که بیشتر کودکان یتیم آن را در دلنوشته‌های خود می‌نوشتند، گرفتن جشن تولد برای آنان بود.

غضنفریان تصریح کرد: در همین راستا با کمک جمعی از خیرین هزینه برگزاری مراسم جسن تولدی برای کودکان تحت پوشش تا حدودی فراهم شده است.

وی از برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه(21 تیرماه)خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم حدود 100 کودک و نوجوان یتیم به همراه جمعی از مادران آنها حضور خواهند داشت.

غضنفریان تصریح کرد: تلاش ما در برگزاری این مراسم این است که کودکان یتیم تا حدی به آرزوهای خود برسند، زیرا اکثر آنها هیچ وقت در طول زندگی جشن تولد نداشته‌اند.

وی افزود: رنج سنی کودکان و نوجوانانی که برای آنها جشن تولد گرفته می‌شود از پنج سال تا 17 سال است و در این مراسم به همه آنها هدیه تولد داده می‌شود.

این خیر موسسه آبشار عاطفه های تصریح کرد: افرادی خیری که تمایل دارند در این حرکت خیر شریک شوند می‌توانند کمک های نقدی خود را به کارت بانک ملی به شماره  6037991869825954 به نام طاهره غضنفریان واریز کنند.

غضنفریان تصریح کرد: همچنین خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را برای کمک به دیگر برنامه‌های موسسه آبشار عاطفه‌ها شعبه "ایتام و سادات" که کودکان یتیم را تحت سرپرستی دارد، به شماره 6273811057618073 واریز کنند.

این خیر افزود: از آرزوهای دیگری که کودکان یتیم دارند و همواره در دلنوشته‌های خود می‌نویسند داشتن تبلت یا لپ تاپ و رایانه است و آرزوی دیگری هم که خیلی آن را بیان می‌کنند داشتن پدر و همراه و رفتن با آنها به تفریح و گردش و مدرسه است.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار