رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به دستاوردهای شورای چهارم شهرداری یزد، گفت: تفریغ بودجه شهرداری یزد بعد از 17 سال بلا تکلیفی یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این دوره است .
کد خبر: ۴۵۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰ 06 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛«عباس زارع» در جلسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فعالیت چهارمین دوره شورای شهر یزد، اظهار کرد: تفریغ بودجه شهر یزد بعد از 17 ساله شهرداری یزد یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این دوره است .

وی اجرای زیرگذر شهید قهاری سعید، طرح‌ سه راه حکیمیان، تأسیس شهرداری آزادشهر، طرح‌های میدان ابوذر و طرح میدان ابوالفضل، از دیگر اقدامات انجام شده در این دوره است .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و هنری را از جمله رویکردهای اجرایی شورای چهارم دانست و بیان کرد: برگزاری کنگره بین المللی نهج البلاغه به میزبانی شهرداری یزد و اجرای برنامه‌های فرهنگی مباشران غدیر از جمله اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی است .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی مختلف در شهر یزد، خاطرنشان کرد: در طول دوره فعالیت شورای چهارم شهر یزد بیش از چهار میلیون مترمربع آسفالت اجرا شده است .

زارع اجرای طرح عمرانی خیابان قیام و خیابان مسجد جامع را از دیگر دستاوردهای شورای چهارم شهر یزد عنوان کرد و گفت: ارتقای ارائه خدمات شهرداری از دیگر رویکردهای شورای اسلامی شهر یزد بوده است .

   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار