به گزارش بلاغ،به نقل از خط امید، محمدتقی نورزاد در جلسه شورای مسکن شهرستان بهشهر گفت: تلاش‌های فراوانی در مسکن مهر بهشهر انجام شد تا با انجام زیرساخت‌های لازم و ساخت و ساز مناسب، ساختمان‌ها در اسرع وقت به مردم واگذار شود.
کد خبر: ۴۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 09 June 2015
وی افزود: پروژه 240 واحدی روبروی چیت سازی بهشهر از جمله پروژه‌های مسکن مهر در حال اتمام است و برخی از واحدها نیز به متقاضیان واگذار شده و مابقی نیز باید با جدیت توسط پیمانکار به اتمام برسد.

 

فرماندار بهشهر با تاکید بر انجام تاسیسات روبنایی در شهرک امام نیز گفت: در این پروژه‌ها نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم تا با انجام تاسیسات روبنایی پرونده این پروژه‌ها بسته و واگذاری به متقاضیان آغاز شود.

 

نورزاد همچنین با اشاره به افزایش قیمت در برخی از پروژه‌ها گفت: امیدواریم پس از برگزاری نشست با پیمانکاران، اختلاف حساب و مابه التفاوت پرداختی توسط متقاضیان به پیمانکاران مسکن مهر حل و فصل شود و مردم متقاعد شوند که با توجه به تورم و گرانی باید مقداری هزینه بیشتر پرداخت کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
سلام.لصفانننننن.پیگیرمسکن شهرک امام باشیدماتاکی منتظربمونیم.خونه هاآمدست ولی هرسال میگن تاپایان سال آخه این چه سالیه تموم نمیشه.ماخونمن میخوایم چراتحویلش نمیدین منتظرچی هستین...واحدهای آقای حبیبی آمادست شماروبخداتحویلش بدین تایه دعای پشت سرتون باشه...این پروژه واسه دوران احمدی نژادبودچرابایدالان هنوزتحویل نداده باشن..لطفااااااان پیگیرباشین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار