در ديدار جلال ميرزايي با وزيرراه وشهرسازي صورت گرفت؛
تونل قلاجه يكي از مهمترين و بزرگترين طرحها ي راهسازي استان ايلام است كه با إجرائي شدن آن، بخش از أعظمي از مشكلات ارتباطي استان ايلام خصوصا مردم شهرستان ايوان با استان هاي همجوار واقع در اين مسير مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶ 03 July 2017
تونل قلاجه يكي از مهمترين و بزرگترين طرحها  ي راهسازي استان ايلام است كه با اجرائي شدن آن، بخش از أعظمي از مشكلات ارتباطي استان ايلام خصوصا مردم شهرستان ايوان با استان هاي همجوار واقع در اين مسير مرتفع خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ایلام
؛
عمليات اجرائي اين تونل بزرگ سالهاست به درازا كشيده و باعدم تحقق وعده هاي سرخرمن مسؤولين مبني بر تعيين زمان افتتاح آن ،به يك پروژه پر حرف و حديث در استان مبدل و به طور جد گلايه مردم شهرستان ايوان را رقم زده است
 
اختلافات مالي في مابين پيمانكار اين پروژه با مديران عمراني وإجرائي استان ايلام ،بيش از هفت ماه است كه عمليات إجرائي اين طرح بزرگ را عملا متوقف نموده است.
 
اما عصر امروز نماينده مردم استان ايلام در مجلس شوراي إسلامي در جلسه با وزير راه وشهرسازي اين مشكل إيجاد شده را محور أصلي جلسه قرار داد تا با رفع آن بتواند ،بارقه اي از اميد در دل مردم استان خصوصا مردم شهرستان ايوان إيجاد كند
 
دكتر جلال ميرزايي در تشريح دستاورد و خروجي اين جلسه به خبرنگار تابناك ايلام گفت:عصر امروز در جلسه اي با وزير محترم راه وشهرسازي ،مشكل إيجاد شده در روند اجراي پروژه تونل قلاجه مطرح شد.
 
وي افزود:بدليل بروز اختلاف مابين پيمانكار پروژه با معاونت عمراني و اداره كل راه وشهرسازي استان اين پروژه ماههاست تعطيل شده است.
 
وي ادامه داد: از آنجاييكه تداوم اين اختلاف فقط به زيان مردم استان تمام ميشد ،اين موضوع را در جلسه امروز با وزير راه و شهرسازي مطرح نموديم.
 
ميرزايي بيان داشت: در اين جلسه وزير محترم راه با رفع اختلاف بروز كرده موافقت نموده و ظرف هفته هاي آينده اين موضوع در شوراي عالي فني وزارتخانه  مطرح و دستور تداوم اجراي عمليات صادر خواهد شد .
 
وي ادامه داد:با اين حال در رايزني صورت گرفته با رئيس بنياد مستضعفان مقرر شد قبل از طرح موضوع در شوراي فني بزودي عمليات إجرائي اين طرح مهم و اثرگذار در استان به اتمام برسد .
 
ميرزايي تاكيد كرد:تمامي اين مصريات با نظر مثبت وزارت راه وشهرسازي و بنياد مستضعفان به رفع اختلاف بروز كرده مابين اين دو سازمان بعنوان كارفرما و پيمانكار پروژه منجر شده و أنشاالله تا پايان نيمه اول سالجاري شاهد اتمام عمليات تونل قلاجه خواهيم بود .
 
وي در پايان ياد آوردشد: موضوع به درازا كشيده شدن اين پروژه نگراني جدي مردم فهيم ايوان را بدنبال داشته كه با رفع اختلاف به وجود آمده و إتمام عمليات إجرائي آن ،دغدغه و نگراني مردم اين شهرستان نيز پايان خواهد يافت./م
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایوانی کلهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
مشکل اصلی جناب پولادی هستن که در هر فرصتی جهت ضربه زدن به شهرستان ایوان استفاده میکنند .از این حالت نگران هستن که با افتتاح تونل قلاجه مسیر ارتباطی غیر استاندارد و کارشناسی نشده حمیل از رونق خواهد افتاد و این به ضرر همشهریان و هم ولایتی های ایشان میباشد ...چشمها را باید شست / جور دیگر باید دید ......از خدا میخوام فهم و شعور همه مارا بالا برده و نگاه تعصبی و قومی قبیله ای مدیران را کور کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
من ایلامی هستم و دوست دارم از دو مسیر خوب شهرم به کرمانشاه وصل بشه، چند سال پیش آقای پولادی نماینده مجلس بود بهشون پیام دادم که اوضاع تونل قلاجه چطوره، بنده خدا بسیار دقیق و با جزئیات پاسخ داد، ایشان قطعا طرفدار افتتاح خوب و سریع این پروژه هستند هم انسان مسئولی هستند و هم اینکه افتتاح پروژه یک رزومه کاری خوب برای ایشان به عنوان معاون عمرانی استانداری است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار